Директ

Центр реєстрації доменів RU-CENTER

www.nic.ru

RU-CENTER — найбільший російський реєстратор доменів. Є акредитованим ICANN реєстратором доменних імен у зонах RU, SU, NET, COM, ORG, BIZ, INFO. З 2000 року RU-CENTER пропонує широкий спектр послуг з реєстрації й обслуговування доменів, а також ряд супутніх сервісів: хостинг, аукціон доменів, юридичну підтримку з доменних питань, консультаційні послуги з розподілу IP-адрес.

У 2005 році була запланована рекламна кампанія, що розповідає про виведення нових послуг (саме в цей час RU-CENTER перший у Росії почав реєструвати домени .COM, .NET як прямий реєстратор). Одночасно, було ухвалено рішення активніше використовувати можливості пошукових машин для залучення нових клієнтів.

Для вирішення першої задачі — інформування про початок реєстрації доменів .COM, .NET — у медіаплан було включено розміщення банерів у Новинах Яндекса. Флеш-банер показувався протягом тижня, внаслідок чого було значно збільшене охоплення (високий ctr, велика кількість відвідувань інформаційної сторінки з банера). Мета була досягнута!

Для посилення присутності в пошукових машинах було вирішено розмістити пошукову контекстну рекламу на Яндексі та Рамблері. Не дивлячись на те, що сайт RU-CENTER на основні цільові запити знаходився на перших сторінках результатів пошуку, була включена тестова кампанія контекстної реклами.

За підсумками 6 місяців ми сконцентрували всю увагу на контексті Яндекса. Уважна і терпляча робота над текстами оголошень, а також відстежування ефективності окремих пошукових запитів привели до того, що вартість присутності в контексті за тими ключовим словами, які нас цікавлять істотно знизилася. Правда, за нашим прикладом у Директі з'явилися і наші основні конкуренти.

Оцінка комерційної ефективності реклами показує, що прибуток від клієнтів, які прийшли за рекламним розміщенням в пошуку Яндекса, значно перевищує витрати на рекламу. Тому вже другий рік ми розміщуємо контекстну рекламу і не плануємо знижувати обсяги рекламного розміщення.

Рекламна кампанія обслуговується за тарифом «Безтурботний».

Ми задоволені ефективністю реклами в Яндексі.

Ми задоволені обслуговуванням в компанії Яндекс.

Ми несемо свої медіабюджети в Яндекс.

Васильєва Олена Володимирівна, керівник відділу маркетингу RU-CENTER