Директ

Інтернет-магазин SUMKI.ru

www.sumki.ru

Як онлайн-представництво найбільшої в Москві (понад 50 магазинів) роздрібної мережі шкіргалантереї під брендом «СУМКИ» (що існує з 1993 року) ми почали свою роботу в інтернеті в 2004 році. І тоді ж почалася наша співпраця з Директом.

За цей період ми на порядок збільшили наш бюджет у Директі, але найважливіше — завдяки Директу ми змогли на порядок збільшити обіг нашого магазину www.sumki.ru. Якщо в 2004 році в штаті інтернет-магазину було 2 людини, то зараз у нашому колективі 25 осіб, і ми продовжуємо розширюватися. Оскільки процес йшов дуже успішно, то в 2005 році середньомісячний бюджет був збільшений у 10 разів!

У 2006 році вирішили ще збільшити відвідуваність сайту і почали активно шукати ресурси. Для цього навіть перейшли на тариф «Безтурботний». Менеджер, оцінивши нашу роботу, запропонував освоювати спецрозміщення. Цим ми і займалися в 2006 році, збільшивши до кінця року середньомісячний бюджет ще в 15 разів.

У 2007 плануємо продовжити розширення рекламного ринку, нарощуючи ефективність шляхом оптимізації кампанії, подальшого освоєння спецрозміщення і розширення списку слів. І в цьому велику допомогу нам надає наш персональний менеджер. Також останнім часом почали брати участь і на Маркеті, але цей проект поки що вивчений нами не повністю.

Крім цього, ми активно працюємо і з Бігуном, і з Гуглом. Проте вони не тільки пропонують істотно менший цільовий трафік, але й поки що цей трафік менш ефективний.

Коньков Максим, керівник інтернет-магазину www.sumki.ru