Директ
Довідка
Зворотний зв'язок

Реєстрація представників агентств

Система представників дозволяє здійснювати спільне керування кампаніями шляхом надання доступу до облікового запису з кількох логінів (представників) із кількома рівнями розмежування доступу.

У рамках одного агентства є три рівні доступу:

  • Головний представник, який має доступ до всіх клієнтів та кампаній агентства. Головний представник має ексклюзивне право реєструвати нових та видаляти наявних представників.

  • Представник, який має доступ до всіх клієнтів і кампаній агентства, а також може переглядати список поточних представників. Представник не може реєструвати нових представників та видаляти наявних.

  • Представник із роботи з клієнтами, який може керувати кампаніями, створеними ним самим, а також тими кампаніями, доступ до яких надано йому головним представником.

Увага: розмежування доступу стосується виключно кампаній у Яндекс.Директі та не стосується фінансової інформації у Балансі. Представник із роботи з клієнтами є логіном агентства, тому має доступ до усієї інформації агентства. Тому вкрай не рекомендовано передавати логін і пароль агентського представника клієнтам

Реєстрація нового представника

Щоб зареєструвати представника, головному представнику необхідно перейти за посиланням «Діючі представники» на сторінці «Мої кампанії» та скористатися опцією «Зареєструвати нового представника».

Важливо! Як представник може бути призначений лише новий логін, тобто той, який ніколи не використовувався в Директі та не має кампаній.

Новий представник з'являється у відповідному списку на сторінці «Діючі представники».

Видалення представників

Представника можна видалити, скориставшись відповідним посиланням поряд із логіном у списку. Після видалення цей логін втрачає можливість загального доступу до кампаній цього користувача.

Видалених раніше представників можна побачити в списку на вкладці «Видалені представники». Колишній представник, що не встиг створити власних кампаній, може бути у разі потреби відновлений.

Після натиснення на логін представника з роботи з клієнтами на сторінці «Зареєстровані представники агентства» показується список клієнтів агентства, до яких у нього є доступ.

Щойно створений представник із цією роллю не має доступу до жодного клієнта агентства. Доступ до клієнтів агентства може бути отриманий двома способами:

  • Представник із роботи з клієнтами може створити нового клієнта та почати працювати з ним. У такому разі доступ буде отриманий автоматично.

  • Клієнт може бути призначений представнику з роботи з клієнтами головним представником. Для цього головному представнику необхідно перейти за посиланням «Призначення клієнтів представникам агентства» та вибрати у списку нового представника. У полі «Клієнти» за допомогою прапорців треба вибрати, які клієнти повинні відображатися у списку (за замовчуванням вибрано «Вільні клієнти» та «Клієнти вибраного представника»). Після цього треба встановити прапорці навпроти логінів тих клієнтів, які обслуговуватиме вибраний представник. Для внесення змін треба натиснути кнопку «Зберегти». Щоб зняти клієнта з обслуговування в конкретного представника, також треба вибрати представника у списку, зняти прапорець навпроти логіна вибраного клієнта та зберегти зміни.

Одному клієнту може бути призначено не більше одного представника.

Представник із роботи з клієнтами має повний доступ до кампаній призначених йому клієнтів, може редагувати оголошення, формувати рахунки, зупиняти або запускати кампанії.

Зміна ролі представника

Щоб змінити роль представника (наприклад, перевести звичайного представника з повним доступом у розділ представників із роботи з клієнтами), необхідно видалити його, а потім відновити, вибравши в процесі відновлення необхідну роль у розділі «Права доступу».

Зміна головного представника

Головним представником може бути призначений будь-хто із зареєстрованих представників користувача, крім представників із роботи з клієнтами. Щоб повторно призначити головного представника, треба перейти за посиланням «Змінити "головного" представника», вибрати логін зі списку представників та натиснути кнопку «Призначити».

Оцініть статтю
Дякуємо за ваш відгук!