API Яндекс.Директа

API Яндекс.Директа надає програмний доступ до даних і дозволяє створювати програми для керування рекламними кампаніями. Через API доступні ті ж операції з рекламними матеріалами, що й у веб-інтерфейсі.

API Директа корисний передусім рекламним агентствам, а також великим рекламодавцям — наприклад, торговим порталам, які ведуть складні та масштабні рекламні кампанії. Розробка власних програм дозволяє їм повною мірою реалізувати власні підходи до керування рекламою, застосовувати власні алгоритми призначення ставок, своєчасно отримувати статистичні звіти.

API дозволяє інтегрувати Директ із бізнес-програмами. Наприклад, використовувати базу даних про товари, щоб зупиняти і відновлювати покази оголошень залежно від наявності товарів на складі або автоматично генерувати ключові фрази, додаючи у них назви товарів. Статистику показів, кліків, конверсії та витрат можна вивантажувати у системи фінансового обліку або системи підтримки прийняття рішень.

Докладніше про варіанти використання API.

Доступ до API

Підключення до API Директа і його використання є безкоштовним.

Запити до API виконуються програмою від імені користувачів Директа — рекламодавців і рекламних агентств. Для авторизації використовується протокол OAuth 2.0: у запитах потрібно зазначати авторизаційний токен, що дозволяє програмі доступ до даних конкретного користувача.

Керувати своїми кампаніями через API можуть лише користувачі Професійного інтерфейсу. Попередньо слід прийняти умови угоди користувача на сторінці API сервісу Яндекс.Директ.

Розробникам потрібно зареєструвати програму на сервісі Яндекс.OAuth і подати заявку на доступ до API. Докладніше про доступ до API.

Формат запитів

Запити до API Директа виконуються за протоколом HTTPS методом POST. Авторизаційний токен та інші спеціальні параметри передаються в HTTP-заголовках. Вхідні та вихідні структури даних передаються в тілі запиту і відповіді у форматі JSON або SOAP/XML.

Докладніше про формат запитів.