Директ
Довідка
Зворотний зв'язок

Як вибрати тип кампанії

Виберіть тип кампанії, який найкраще підходить для ваших цілей. Від типу кампанії залежить, де показуватимуться оголошення і які налаштування ви зможете задати.

Доступні такі види кампаній:

  • Текстово-графічні оголошення — для реклами більшості товарів і послуг.

  • Реклама мобільних програм — для просування мобільних програм.

  • Динамічні оголошення — для автоматичного створення оголошень.

Текстово-графічні оголошення

Універсальний тип кампанії для реклами більшості товарів і послуг.

Де показуються оголошення

Покази можливі як у результатах пошуку, так і в мережах (РМЯ і зовнішні мережі).

Створення оголошення
Додайте заголовок і текст оголошення, а також посилання на рекламований сайт. В голошення також можна додати зображення, швидкі посилання і віртуальну візитку. За наявності візитки посилання на сайт необов'язкове.

Реклама мобільних програм

Просувайте свої iOS- і Android-програми за допомогою Яндекс.Директа.

Де показуються оголошення

Оголошення можуть бути показані лише на тих пристроях, де можливе встановлення програми, що рекламується. Покази можливі як у результатах пошуку, так і в мережах (РМЯ і зовнішні мережі).

Створення оголошення

Зазначте посилання на програму, додайте заголовок і текст оголошення. Іконку, ціну, рейтинг та технічні характеристики буде додано автоматично. В оголошення також можна додати зображення.

Докладніше про рекламу мобільних програм.

Динамічні оголошення

Динамічні оголошення допоможуть спростити роботу над рекламними кампаніями з великою кількістю однотипних оголошень.

Де показуються оголошення

Покази можливі на пошуку.

Створення оголошення

Зазначте домен сайту, для якого ви хочете згенерувати динамічні оголошення. Напишіть текст, який буде спільним для усіх оголошень. Заголовок оголошення, URL сторінки переходу і ключові фрази будуть згенеровані автоматично.

Докладніше про динамічні оголошення.

Оцініть статтю
Дякуємо за ваш відгук!