Директ
Довідка
Зворотний зв'язок

Завантаження кампаній із CSV-файлів

За допомогою CSV-файлу ви можете завантажити в Яндекс.Директ тексти оголошень, ключові фрази та мінус-слова кампаній з інших систем контекстної реклами.

Інструмент доступний з розділу «Керування кампаніями за допомогою файлів формату XLS і XLSX».

Зараз доступне завантаження кампаній із системи Google AdWords.

Як завантажити кампанію

Завантажити кампанію Google AdWords у вигляді CSV-файлу можна за допомогою Редактора AdWords:

  1. Запустіть Редактор AdWords.

  2. Виберіть у меню програми: ФайлЕкспортувати електронну таблицю (CSV)Експортувати весь акаунт....

  3. Збережіть файл.

  4. Якщо ви хочете відредагувати CSV-файл, при збереженні змін використовуйте кодування Юнікод (файл може змінити розширення). Якщо у файлу змінилося розширення (наприклад TXT), вручну виправте розширення на CSV.

  5. Зайдіть у Яндекс.Директі в розділ Завантаження із CSV на сторінці Керування кампаніями за допомогою XLS/XLSX і завантажте кампанії з CSV-файлу.

Під час імпорту кампаній просимо вас не забувати, що аудиторія та принципи роботи реклами в Яндекс.Директі й інших системах можуть відрізнятися. Не варто чекати, що скопійована кампанія покаже в Директі такі ж результати. Рекомендуємо розглядати імпортовані дані як прототип, який значно спрощує роботу, але, як правило, вимагає оптимізації.

Для імпорту даних також можна самостійно оформити CSV-файл, заповнивши його за зразком.

Правила перенесення та перетворення даних

Із CSV-файлу в нову кампанію переноситься така інформація:

  • тип кампанії (із поля Camparing Type);
  • назва кампанії;
  • назва групи оголошень (наприклад, із поля Ad Groups);
  • ключові фрази та тип відповідності ключових фраз пошуковим запитам;
  • тексти оголошень із посиланнями на цільові сторінки та розбивкою за групами;
  • тип оголошення — мобільне (з поля Device Preference).

Типи відповідності ключових фраз пошуковим запитам будуть перетворені за такою схемою:

  • Broad: початкова ключова фраза без знаків «+»;

  • Exact: початкова ключова фраза буде вставлена у лапки; усі слова у фразі будуть використані в строгій відповідності (знак оклику перед кожним словом);

  • Phrase: усі слова у фразі враховуватимуться в точній відповідності (знак оклику перед кожним словом).

  • Оператор «+» буде додано в усіх ключових фразах, що містять прийменники або сполучники.

Мінус-слова, що не відповідають формату Яндекс.Директа, не будуть завантажені. Це правило стосується:

  • мінус-фраз із двох і більше слів;

  • мінус-слів із типом відповідності Negative Exact і Campaign Negative Exact;

  • мінус-слів, що містять неприпустимі символи.

Для кожної групи ключових фраз буде завантажено всі тексти, що відповідають вимогам Яндекс.Директа:

  • обсяг заголовка — до 33 символів, включаючи пробіли та розділові знаки;

  • обсяг тексту оголошення — до 75 символів, включаючи пробіли та розділові знаки.

Якщо ключові фрази оголошення перевищують встановлений у Директі обсяг (200 фраз на групу, 7 слів у фразі, 4096 символів у фразі, включаючи мінус-слова), під час завантаження кампанії буде створено кілька однакових оголошень, між якими розподіляться ці ключові фрази.

Увага! 

Встановлені ціни за клік буде застосовано в інтерфейсі через 5–10 хвилин після завантаження файлу.

Обмеження

Інтерфейс завантаження кампаній за допомогою CSV-файлів надається безкоштовно. Кількість та характер операцій, які ви можете здійснити з CSV-файлами протягом доби, залежить від кількості балів на акаунті. У разі завантаження кампанії із CSV-файлу бали списуються так само, як і в разі завантаження кампанії із XLS/XLSX-файлу.

Оцініть статтю
Дякуємо за ваш відгук!