Директ
Довідка

Інструменти масового керування кампаніями

Для роботи з великою кількістю кампаній у Яндекс.Директі є кілька інструментів:

Пошук за кампаніями

Пошуком за кампаніями можна скористатися, якщо на логіні є більше ніж одна кампанія. Пошук здійснюється за назвою та номером кампанії, датою старту, текстом приміток і ПІБ менеджера.

Масове керування

Для здійснення операції відразу над кількома кампаніями потрібно проставити галочки на сторінці Мої кампанії навпроти назви потрібних кампаній. Після цього внизу сторінки активується список дій. Потрібно вибрати необхідну дію зі списку і натиснути на кнопку Виконати. У списку з'являються тільки ті опції, які можливі хоча б для однієї кампанії. У випадку якщо вибрано операцію недоступну для частини кампаній, буде виведено попередження.

Зверніть увагу, під час копіювання кампаній зберігаються ключові фрази, мінус-слова, тексти оголошень, усі налаштування, призначені ставки, корегування та інформація з віртуальної візитки. CTR та інша статистика почне накопичуватися заново після початку показів скопійованих кампаній.

Фільтр «Найважливіші кампанії»

Кампанії, з якими робота ведеться найчастіше, можна виділити в окремий список. Для цього потрібно увімкнути опцію Додати кампанію у найважливіші у блоці Спеціальні налаштування на сторінці параметрів кампанії або використати відповідну групову операцію. Після цього на сторінці Мої кампанії з'явиться перемикач, за допомогою якого можна виводити список або лише «Найважливіших», або всіх кампаній.

Список найважливіших кампаній зазначається для кожного логіна, тому може використовуватися для візуального відокремлення кампаній одного представника клієнта від інших.

Оцініть статтю
Дякуємо за ваш відгук!