Директ
Довідка
Зворотний зв'язок

Показник якості акаунту

Показник якості акаунту — це оцінка ефективності усіх ваших рекламних кампаній у Яндекс.Директі за шкалою від 0 до 10. Показник розраховується автоматично і оновлюється раз на добу. Він може сигналізувати вам про те, як проходить розміщення в цілому і на що варто звернути увагу.

Щоб підвищити його рівень, можна використати рекомендації на сторінці ваших кампаній.

Також ви можете звернути увагу на ці прості поради:

  1. Перевірте кампанію на помилки, через які ви можете недоотримувати трафік

    Наприклад, такою помилкою може бути загальний текст оголошення, який не відповідає запитам користувачів, — показуючи один опис на різні групи фраз, ви недоотримуєте близько 33 % трафіку і програєте конкурентам, які написали відповідні тексти для кожного виду своїх товарів чи послуг.

    Також на якість кампанії впливають тривалі простої без показів. Якщо реклама часто зупиняється, ви втрачаєте велику кулькість потенційних клієнтів у Директі.

  2. Оптимізуйте налаштування показів

    У будь-якій кампанії завжди є що поліпшити. Ви можете уточнити ключові фрази новими відповідними варіантами формулювань або додати більше мінус-слів, створити окремі кампанії для показів у мережах тощо.

    Докладніше про те, як оптимізувати налаштування

  3. Використовуйте додаткові можливості для залучення аудиторії

    Серед них – швидкі посилання, покази за додатковими релевантними фразами, віртуальна візитка та зображення. Усі вони можуть привести більше корисного трафіку, навіть якщо кампанію вже налаштовано ідеально. Наприклад, оголошення із віртуальною візиткою у середньому залучає майже на 12 % більше відвідувачів. А реклама із зображенням до 2,5 разів клікабельніша, ніж така ж реклама без ілюстрації.

Увага! 
  • Показник якості акаунту не впливає прямо на ціну розміщення реклами у Директі або на позиції ваших оголошень. Проте орієнтуючись на нього і дотримуючись порад системи, ви зможете поліпшити роботу своєї реклами і залучати більше клієнтів.

  • Навіть якщо показник якості вашого акаунту досяг рівня 9–10 балів, ви завжди можете продовжувати підвищувати ефективність кампаній — періодична оптимізація налаштувань збільшить CTR і конверсії та дозволить вам показуватися на помітних позиціях за менші гроші.

  • Під час розрахунку показника якості акаунту кампанії типу «Реклама мобільних програм» не враховуються.
Оцініть статтю
Дякуємо за ваш відгук!