Директ
Довідка
Зворотний зв'язок

Створіть окрему кампанію для показів у мережах

На пошуку і в мережах працюють різні механізми показу оголошень і ціноутворення. Тому в Директі має сенс розділити керування рекламою на пошуку і в мережах. Цей прийом допоможе гнучкіше керувати рекламним бюджетом і збільшити віддачу від розміщення.

Як побудувати роботу з мережами

Крок 1. Налаштуйте окрему рекламну кампанію для показів у мережах

Створіть нову кампанію і в налаштуваннях стратегії увімкніть покази реклами тільки в мережах. Після цього ви зможете вибрати відповідну стратегію.

Керувати розміщенням вручну в мережах — важко і неефективно. Тому для вирішення цього завдання слід підключити одну з автоматичних стратегій Директа. Вони працюють на потужних аналітичних алгоритмах, які орієнтуються в нюансах великої кількості таргетингів і враховують особливості конкретних сайтів. А ви зможете зосередитися на роботі з текстами та ключовими фразами.

Наприклад, можна вибрати стратегію Середня ціна кліка. Вона дозволяє отримати максимум кліків за середньою ціною, яку ви готові платити за відвідувача. За схожим принципом працює Середня ціна конверсії, яка орієнтується не тільки на переходи користувачів, але й на потрібні вам цільові дії на сайті.

Ефективно розподілити витрати на рекламну кампанію в рамках заданого бюджету допоможуть налаштування стратегії Тижневий бюджет. Як орієнтир для стратегії Тижневий пакет кліків ви можете задати бажану кількість кліків на тиждень, і система буде прагнути отримати їх за мінімальною вартістю.

Щоб керувати розміщенням вручну, підключіть стратегію з ручним керуванням ставками. У цьому випадку ви зможете самостійно контролювати ставки й оперативно реагувати на зміни в системі.

Як вибрати відповідну стратегію для вирішення ваших завдань — читайте на спеціальній сторінці Допомоги.

Примітка. 

Після того як буде налаштовано окрему кампанію для показів у мережах, у налаштуваннях стратегії керування вихідної кампанії краще вибрати покази реклами тільки на пошуку.

Крок 2. Підберіть ключові фрази, орієнтуючись на зміст цільових майданчиків

При показі в мережах система сама визначає, де, коли і кому може бути цікаве ваше оголошення. Тому не потрібно обмежувати її занадто вузькими і точними ключовими фразами, краще підбирати словосполучення із двох-трьох слів.

Наприклад, для реклами туристичних послуг замість фраз сімейний відпочинок на узбережжі червоного моря, недорогі путівки в ель-гуна для молодят, купити гарячий тур в шарм-ель-шейх краще використовувати такі формулювання: відпочинок на червоному морі, тури для молодят, гарячий тур у єгипет.

Увага! 

Оператори підбирання слів при рекламі в мережах не тільки уточнюють фрази, але і можуть відсікти цільові майданчики. Тому використовуйте оператори акуратно, щоб випадково не втратити вигідні місця показу.

Наприклад, за фразою «меблі на замовлення» у лапках оголошення не потрапить на майданчики, де немає конкретно цього формулювання, але трапляються й інші відповідні: меблі на замовлення недорого або переваги меблів на замовлення.

За фразою решітка +для автомобіля оголошення не потрапить на майданчики з такими словосполученнями: решітка на радіатор автомобіля або радіаторні решітки на автомобілі.

Мінус-слова при рекламі в мережах теж вимагають дуже обережного підходу. Використовуйте їх, тільки якщо ви точно впевнені, що на майданчиках із цими словами немає вашої цільової аудиторії.

Наприклад, перед купівлею автомобіля люди часто цікавляться думкою про нього інших автовласників і вивчають майданчики із відповідним контентом. Якщо ви хочете показувати їм свою рекламу, не варто ставити знак мінус перед такими словами, як форум, огляд, відгуки.

Крок 3. Зробіть оголошення помітними

Щоб залучити користувача, який зайнятий переглядом сайту, оголошення для показу в мережах варто робити помітнішими.

Намагайтеся описувати переваги вашої пропозиції повніше та яскравіше, уникаючи сухого викладу фактів і шаблонних формулювань.

Пишіть емоційні та цікаві тексти, але не перестарайтеся — реклама повинна бути зрозумілою.

Додаткові можливості

  • Додайте до реклами зображення.

    Із релевантним зображенням ваше оголошення буде не просто помітнішим, але й зрозумілішим.

  • Задайте віртуальну візитку.

    Зручний доступ до контактної інформації допоможе клієнтам швидше зв'язатися з вами.

  • Налаштуйте швидкі посилання.

    Вони допомагають скоротити шлях користувача до потрібних сторінок вашого сайту.

Добавки до тексту, що продають

Деякі слова в оголошеннях можуть помітно впливати на ефективність реклами. Вони називаються добавками, що продають. На пошуку і в мережах використовуються схожі типи добавок, що продають, проте одні й ті ж слова можуть добре піднімати CTR на пошуку і знижувати його в мережах.

Приклади добавок, що продають, які підходять для реклами в мережі:

  • Слово візьміть у тексті або заголовку підвищує CTR на 0,9 %. Добре працюють і такі дієслова, як вибери/вибирай і заходь/заходьте (+0,5 % CTR).

  • Слова, що містять поєднання реальн- (реальний, реальність) можуть збільшити CTR на 0,7 %.

  • Похідні слова першокласний або префікс екстра- дають надбавку 0,3 % до CTR.

  • Префікси мега- або ультра- підвищують CTR на 0,2 %.

Оцініть статтю
Дякуємо за ваш відгук!