Директ
Довідка
Зворотний зв'язок

Географія показів

Ефективність реклами в Директі залежить не лише від привабливості вашого оголошення, але й від можливості конкретної людини на нього відреагувати. Як правило, люди цікавляться товарами і послугами в тих регіонах, де вони живуть або куди збираються поїхати.

Як працює геотаргетинг

Геотаргетинг — це технологія, що дозволяє керувати географією показів реклами. Оголошення Директа буде показано лише тій аудиторії, яка зможе скористатися вашою рекламною пропозицією, оскільки перебуває у вибраному регіоні показу або цікавиться ним. Так, якщо ви доставляєте піцу лише у Полтаві, в налаштуваннях кампанії або групи оголошень виберіть регіон показу — Полтава.

Дерево вибору регіонів

У параметрах нових кампаній за замовчуванням буде увімкнено опцію Розширений географічний таргетинг. Ця опція дозволяє показувати оголошення під час пошуку на запити, що містять назву регіону показу, навіть якщо користувач перебуває в іншому регіоні. Для кожного запиту пошук Яндекса автоматично визначає регіон, що цікавить користувача. Під час вибору враховуються схожі, неформальні та скорочені назви (наприклад, Франківськ або Кам'янець).

Якщо опцію ввімкнено, система отримує сигнал — порівнювати назву регіону з пошукового запиту і регіону, який ви зазначили в налаштуваннях. Лише у разі збігу цих регіонів система розуміє, що користувач шукає ваш товар або послугу саме у вашому місті. Тому, якщо у разі ввімкненого розширеного географічного таргетингу ви використовуєте у ключових фразах один регіон, а в налаштуваннях оголошень — інший, то за цими фразами не буде показів на сторінках із результатами пошуку. Щоб почати покази на пошуку, вимкніть розширений географічний таргетинг. Про те, як налаштування географії впливають на місця показу оголошень, читайте у таблиці.

Наприклад, щоб почати рекламувати парк розваг у Києві, введіть ключову фразу парк розваг і регіон показу — Київ. Такі оголошення можуть показуватися жителям Києва під час пошуку парків розваг і жителям інших регіонів під час пошуку парків розваг у Києві.

Ви створили спеціальну кампанію для потенційних клієнтів із Полтави, зазначили в ній ключову фразу — парк розваг київ і регіон показу — Полтава. Регіон у тексті ключової фрази не збігається з вибраним регіоном показів, тому у разі ввімкненого розширеного географічного таргетингу за цією фразою не буде показів на пошуку. Щоб почати покази, вимкніть розширений географічний таргетинг у параметрах цієї кампанії.

Розширений географічний таргетинг не впливає на покази оголошень у мережах. Такі покази можливі лише у вибраних вами регіонах.

Як поєднання налаштувань географії впливають на місця показу ваших оголошень

Розширений географічний таргетинг увімкнено

Розширений географічний таргетинг вимкнено

У фразі не зазначено регіон або він збігається** з регіоном показуУ фразі зазначено регіон і він не збігається** з регіоном показуУ фразах може бути зазначено будь-які регіони

Користувач перебуває у регіоні показу*

Пошук: є покази

Мережі: є покази

Пошук: немає показів

Мережі: є покази

Пошук: є покази

Мережі: є покази

Користувач перебуває в іншому регіоні*

Пошук: є покази на запити з назвою регіону показу

Мережі: немає показів

Немає показів

Немає показів

  • *Користувача пошуку Яндекса, програми мережі або відвідувача сайту мережі за налаштуваннями місця розташування у Яндексі або за IP-адресою визначено таким, який перебуває в регіоні показу.
  • **Якщо більший регіон показу містить дрібніший регіон із фрази, вважається, що регіони збігаються (наприклад, Україна і Київ).

Модерація оголошень проходить за правилами країни, до якої належать налаштовані вами регіони показу. Під час показу реклами працюватимуть обмеження, передбачені законом про рекламу тієї країни, в якій повинен бути показ. Можлива ситуація, коли прийняте модерацією оголошення не може бути показано у конкретному регіоні через різницю у законах про рекламу.

Де налаштувати географію показів

Для керування географією показів реклами у Директі використовуються такі інструменти:

  • Регіони можна зазначити для кампанії (блок Єдиний регіон показу у параметрах кампанії) або групи оголошень (блок Регіони показу на сторінці створення або редагування групи оголошень).

    Встановивши прапорець поруч із регіоном, ви вибираєте його повністю, включаючи всі населені пункти, що входять до нього (навіть якщо їх не зазначено окремо в дереві регіонів).

  • Опцію Розширений географічний таргетинг можна увімкнути або вимкнути в параметрах кампанії.

Геотаргетинг у вашій першій кампанії

Щоб швидко запустити рекламу з геотаргетингом, достатньо створити кампанію і вибрати в ній єдині регіони показу — ті, в яких ви надаєте послуги або продаєте товари. За замовчуванням для цієї кампанії буде увімкнено розширений географічний таргетинг.

Якщо ви хочете використовувати ключові фрази з назвами регіонів, як це часто буває в рекламі подорожей, туризму, готелів або медичних послуг за кордоном, вимкніть розширений географічний таргетинг. Про те, як налаштування географії впливають на місця показу оголошень, читайте у таблиці.

Зачекайте кілька днів після початку показів ваших оголошень. За цей час Директ збере статистику про кількість показів та кліків у різних регіонах. Якщо кліки розподіляються за регіонами нерівномірно, ми рекомендуємо використовувати складніше налаштування регіонів показу.

Уточнення регіонів і детальне пророблення географії

Аналізуючи статистику показів та кліків, ви можете виявити, що жителі різних регіонів по-різному реагують на вашу рекламну пропозицію.

Розподіл рекламних кампаній за регіонами допоможе вам краще керувати ставками і зберегти бюджет: у разі виставлення ставок для одного регіону вам не доведеться враховувати конкуренцію в іншому. Прогноз показів для конкретного регіону можна подивитися у формі підбирання слів.

Оцініть статтю
Дякуємо за ваш відгук!