Директ
Довідка

Керуйте ціною за клік

Щоб змінити призначені ціни за клік, перейдіть за посиланням з назви кампанії в розділі Мої кампанії. Ви побачите список груп оголошень цієї кампанії та список всіх активних на поточний момент умов показу: ключових фраз, умов підбирання аудиторії, інтересів до мобільних програм. Прогнозована ціна за клік розраховується для усієї групи оголошень і забезпечує вхід на задану позицію більшості оголошень у ній.

Біля кожної умови показу виводяться короткі статистичні дані: кількість показів і кліків та CTR (клікабельність). Для ключових фраз також відображається ціна кліка, яка забезпечує більшість показів оголошень групи у блоці гарантованих показів, на першому місці у блоці гарантованих показів і на кожній із позицій у спецрозміщенні. Прогноз ціни кліка не враховує деяких факторів, таких як корегування ставок і конкурувальні оголошення з інших регіонів з увімкненим розширеним географічним таргетингом. Тому в деяких випадках оголошення може не потрапити на бажану позицію, навіть якщо вашої ставки для цього достатньо.

Ціна входу в гарантовані покази і спецрозміщення на першій сторінці результатів пошуку залежить від:

  • показників вашого оголошення за цією ключовою фразою: коефіцієнта якості та прогнозу CTR для конкретного показу;

  • показників всіх оголошень, які конкурують, за цією ж ключовою фразою: їх ставок, коефіцієнтів якості та прогнозів CTR для конкретного показу.

Спецрозміщення і гарантовані покази мають поріг входу, що не залежить від наявності конкурентів.

Для умов підбирання та інтересів після статистичних даних відображаються ціни кліка, що відповідають різним рівням охоплення аудиторії у мережах.

Для кожної умови показу в полі праворуч можна призначити максимальну ціну за клік. Також можна зазначити єдину максимальну ціну за клік для всіх умов показу одного типу (ключових фраз, умов підбирання аудиторії, інтересів до мобільних програм) цієї групи оголошень.

Після призначення ціни за клік, яку ви готові платити, обов'язково натисніть внизу сторінки на кнопку Зберегти ставки.

Увага! 
  • Ціни позицій та списувані ціни залежать від конкуренції з іншими рекламодавцями за цією ключовою фразою – наявності конкуруючих оголошень, їх ставок, прогнозу CTR і коефіцієнта якості.

  • Для текстово-графічних оголошень ціни позицій і списувані ціни розраховуються за пошуковими запитами, що збігаються із ключовою фразою (без стоп-слів). Наприклад, якщо ви призначили ціну 1-го місця для фрази купити сірники, то на запит купити камінні сірники оголошення може взагалі не потрапити у гарантовані покази.

  • Для реклами мобільних програм ціни позицій і списувані ціни розраховуються за всіма пошуковими запитами, що містять ключову фразу (без стоп-слів). Наприклад, під час розрахунку цін за фразою купити сірники враховується конкуренція за пошуковими запитами купити сірники, купити камінні сірники, купити мисливські сірники тощо.

  • Ціни позицій та списувані ціни розраховуються для всіх активних оголошень групи. Якщо у групі немає жодного активного оголошення, то ціни розраховуються для всіх оголошень у групі.

  • Ціни позицій динамічно змінюються, і в разі підвищення ціни оголошення може бути зміщено на нижчу позицію.

Оцініть статтю
Дякуємо за ваш відгук!