Директ
Довідка
Зворотний зв'язок

Керуйте ціною за клік

Щоб змінити призначені ціни за клік, перейдіть за посиланням з назви кампанії в розділі Мої кампанії. Ви побачите список груп оголошень цієї кампанії та список всіх активних на поточний момент ключових фраз. Прогнозована ціна за клік розраховується для усієї групи оголошень і забезпечує вхід на задану позицію більшості оголошень у ній.

Біля кожної ключової фрази виводяться короткі статистичні дані: кількість показів і кліків, CTR (клікабельність), ціна кліка, яка забезпечує більшість показів оголошень групи у блоці гарантованих показів, на першому місці в блоці гарантованих показів, а також на кожній із позицій у спецрозміщенні.

Докладніше про рекламні місця оголошень читайте в розділі Позиції показу на пошуку.

Для кожної ключової фрази показується поле із призначеною максимальною ціною за клік. Максимальна ціна кліка може бути змінена окремо за кожною ключовою фразою або для усіх ключових фраз оголошення відразу.

Ціна входу в гарантовані покази і спецрозміщення на першій сторінці результатів пошуку залежить від:

  • показників вашого оголошення за заданою ключовою фразою: CTR і коефіцієнт якості;

  • показників усіх оголошень, що конкурують за цією ж ключовою фразою: CTR, коефіцієнт якості та ставки.

Спецрозміщення і гарантовані покази мають поріг входу, що не залежить від наявності конкурентів.

Після призначення ціни за клік, яку ви готові платити, обов'язково натисніть внизу сторінки на кнопку Зберегти ставки.

Ви також можете ознайомитися з відповідями на часті питання щодо керування ціною кліка.

Увага! 
  • Ціни позицій та списувані ціни залежать від конкуренції з іншими рекламодавцями щодо певної ключової фрази – наявності конкуруючих оголошень, їхніх ставок, CTR і коефіцієнта якості.

  • Для текстово-графічних оголошень ціни позицій і списувані ціни розраховуються за пошуковими запитами, що збігаються із ключовою фразою (без стоп-слів). Наприклад, якщо ви призначили ціну 1-го місця для фрази купити сірники, то на запит купити камінні сірники оголошення може взагалі не потрапити у гарантовані покази.

  • Для реклами мобільних програм ціни позицій і списувані ціни розраховуються за всіма пошуковими запитами, що містять ключову фразу (без стоп-слів). Наприклад, під час розрахунку цін за фразою купити сірники враховується конкуренція за пошуковими запитами купити сірники, купити камінні сірники, купити мисливські сірники тощо.

  • Ціни позицій та списувані ціни розраховуються для всіх активних оголошень групи. Якщо у групі немає жодного активного оголошення, то ціни розраховуються для всіх оголошень у групі.

  • Ціни позицій динамічно змінюються, і в разі підвищення ціни оголошення може бути зміщено на нижчу позицію.

Оцініть статтю
Дякуємо за ваш відгук!