Реклама на навігаційний запит

Як виглядає оголошення у розширеному форматі

Оголошення виглядає по-різному на різних пристроях:

За нашими даними, оголошення у розширеному форматі в середньому збільшують CTR на 35 %.

Оголошення показується у розширеному форматі, якщо:
  • сайт відповідає на навігаційний запит (тобто користувач шукає саме вас);

  • на навігаційний запит ваш сайт показується на першій позиції в результатах пошуку Яндекса;

  • виконано умови входу в 1-ше спецрозміщення;

  • до оголошення додано чотири швидкі посилання з описами. Для показу на мобільних телефонах і смартфонах описи додавати необов'язково.

У розширеному форматі не показуються оголошення, які не відповідають на навігаційний запит (у тому числі оголошення дилерів, партнерів, конкурентів).

Увага.

У деяких випадках один і той же запит може бути або не бути навігаційним. Це визначається за допомогою автоматичних алгоритмів на основі багатьох факторів (регіон запиту, час тощо). Наприклад, в Одесі лише одна фірма «Класні праски», а в Києві їх три. Тоді для користувачів Одеси запит фірма класні праски буде навігаційним, а для користувачів Києва — ні.