Директ
Довідка
Зворотний зв'язок

Реклама на навігаційний запит

Навігаційні запити — це запити, які вводять користувачі, щоб знайти конкретний сайт. Користувачі можуть шукати сайт за назвою компанії або бренду.

Наприклад, користувач шукає сайт auto.ru на запити авто ру або auto ru, а сайт «Prada» на запит офіційний сайт прада. На першому місці в результатах пошуку буде показано потрібний сайт — auto.ru і prada.com.

Оголошення, які відповідають на навігаційний запит, можуть бути показані у розширеному форматі.

Як виглядає оголошення у розширеному форматі

Оголошення виглядає по-різному на різних пристроях:

За нашими даними, оголошення у розширеному форматі в середньому збільшують CTR на 35 %.

Оголошення показується у розширеному форматі, якщо:
  • сайт відповідає на навігаційний запит (тобто користувач шукає саме вас);

  • на навігаційний запит ваш сайт показується на першій позиції в результатах пошуку Яндекса;

  • виконано умови входу в 1-ше спецрозміщення;

  • до оголошення додано чотири швидкі посилання з описами. Для показу на мобільних телефонах і смартфонах описи додавати необов'язково.

У розширеному форматі не показуються оголошення, які не відповідають на навігаційний запит (у тому числі оголошення дилерів, партнерів, конкурентів).

Увага! 

У деяких випадках один і той же запит може бути або не бути навігаційним. Це визначається за допомогою автоматичних алгоритмів на основі багатьох факторів (регіон запиту, час тощо). Наприклад, в Одесі лише одна фірма «Класні праски», а в Києві їх три. Тоді для користувачів Одеси запит фірма класні праски буде навігаційним, а для користувачів Києва — ні.

Оцініть статтю
Дякуємо за ваш відгук!