Директ
Довідка
Зворотний зв'язок

Додавайте і уточнюйте ключові фрази

Щоб оголошення було показано ширшій аудиторії, зацікавленій у вашій пропозиції та послугах, ви можете розширити список ключових фраз, які задіяно в кампанії. При цьому:

  • пам'ятайте про описки. Директ враховує популярні помилки і запити, набрані без перемикання розкладки клавіатури. У відповідь на такі запити буде показано оголошення за автоматично виправленими запитами. Однак рідкісні описки і різні варіанти написання слів не буде виправлено автоматично. Щоб оголошення показувалося на такі цільові, але неправильно набрані запити, необхідно під час підбирання ключових фраз врахувати і слова з описками;

  • врахуйте складні слова. Наприклад, слово «металочерепиця» можна написати з пробілом посередині: «метало черепиця»;

  • використовуйте різні частини мови з одним коренем. Наприклад, до фрази «магазин меблів» доречно додати «меблевий магазин»;

  • підберіть синоніми. Хоча оголошення в Директі може бути показано на запити, які містять синоніми до вашої ключової фрази, ми рекомендуємо додати основні синоніми самостійно. За заданими фразами Директ оптимізує подальший вибір.

  • не забудьте врахувати професійні терміни (сленг). Наприклад, «зовнішня реклама» і «наружка», «сувенірна продукція» і «сувенірка», «виділена лінія» і «виділенка»;

  • не використовуйте загальні слова, такі як «ремонт», «реклама», «оренда», «доставка» тощо, оскільки це знижує ефективність рекламної кампанії. Замість них варто використовувати словосполучення, наприклад: «ремонт принтерів», «зовнішня реклама», «оренда квартир».

Скористайтеся сервісом підбору слів, щоб отримати широкий список запитів користувачів Яндекса.

Увага! 

Ключові фрази застосовуються до всієї групи оголошень. Щоб відредагувати ключові фрази для окремого оголошення, створіть для нього нову групу.

Як користуватися статистикою «Підібрати слова»?

У формі на сторінці підбирання слів введіть ключову фразу, що позначає ваш товар або послугу, і натисніть на кнопку «Підібрати». Результат підбору буде поділено на два стовпці.

У лівому стовпці буде наведено запити користувачів, що містять задану вами ключову фразу. Цифра поряд із кожним запитом є попереднім прогнозом кількості показів за місяць, яку ви отримаєте, вибравши цей запит як ключову фразу. Таким чином, словосполучення з лівого стовпця покажуть вам сферу інтересів, для позначення якої користувачі вживали вашу ключову фразу. Якщо ці інтереси помітно ширші, ніж специфіка вашого бізнесу, обмежте свою аудиторію одним із двох способів:

  • додайте до ключової фрази ще одне або кілька слів. Наприклад, якщо ви займаєтеся ремонтом автомобілів ВАЗ, можливо, вам буде краще показувати оголошення не за фразою «ремонт автомобілів», а за фразою «ремонт автомобілів ВАЗ».

  • використайте мінус-слова до ключових фраз. У цьому випадку зміст у запиті користувача крім ключової фрази ще і мінус-слів виключить покази вашого оголошення на такий запит. Наприклад, якщо до фрази «ремонт автомобіля» додати мінус-слово «книжки», оголошення не показуватиметься на популярний запит «книжки з ремонту автомобілів».

    Мінус-слова оформлюються таким чином: щоб словосполучення «ремонт автомобіля» не показувалося на запити «книжки з ремонту автомобілів», «посібник із ремонту автомобілів», «ремонт вантажних автомобілів», потрібно у полі для ключових фраз написати: «ремонт автомобіля -книжки -посібник -вантажних». Далі після коми можна додати нову ключову фразу зі своїм списком мінус-слів.

    Якщо у вашому оголошенні використовуються фрази, що перетинаються, наприклад "ремонт автомобіля" та "ремонт автомобіля Honda", то краще першу фразу уточнити мінус-словом "Honda", у цьому випадку фрази "ремонт автомобіля -Honda" та "ремонт автомобіля Honda" не конкуруватимуть, коли вибиратиметься оголошення для показу (див. Правила показу).

    Віднімати можна тільки окремі слова, але не словосполучення. Якщо від слова «ремонт» ви хочете відняти «Кам'янець-Подільський», то в полі ключових фраз потрібно написати: «ремонт -кам'янець -подільський».

У правому стовпці буде наведено інші запити, які робили люди, що шукали введену вами фразу. Їх впорядковано за зменшенням показника «близькості» з початковим запитом. Додавши ключові фрази з цього списку, ви зможете показати своє оголошення більшій кількості користувачів.

Якщо ви хочете дізнатися кількість показів для користувачів із певного регіону (чи відразу декількох регіонів), натисніть на посилання «вибрати регіони».

Увага! 

У разі якщо ви редагуєте вже наявну ключову фразу, то в разі видалення з неї плюс-слів фраза вважатиметься новою і статистика показів та кліків за нею почне рахуватися знову.

Додаткові оператори форми підбору слів

Форма підбору слів підтримує ряд операторів, за допомогою яких можна уточнити потрібні вам запити:

  • Оператор «-» (мінус-слова). Дозволяє виключати із статистики запити, що містять те або інше слово. Оператор «-» ставиться впритул до слова, що виключається, без пробілу. Перед оператором ставиться пробіл. Наприклад, якщо зазначити «ремонт -гарантійний», ви отримаєте статистку показів за всіма запитами, що включають слово «ремонт», окрім тих, у яких є слово «гарантійний». Якщо ви хочете виключити з розрахунку запити із словами «гарантійний» і «безкоштовний», треба зазначити: «ремонт -гарантійний -безкоштовний».

  • Оператори «()» (групування) та «|» («або»). За допомогою них можна скласти вираз типу: «ремонт (автомобілів | автомашин) (ВАЗ | ГАЗ) -гарантійний -безкоштовний». Він буде рівнозначним запиту за таким набором слів: «ремонт автомобілів ВАЗ -гарантійний -безкоштовний», «ремонт автомобілів ГАЗ -гарантійний -безкоштовний», «ремонт автомашин ВАЗ -гарантійний -безкоштовний», «ремонт автомашин ГАЗ -гарантійний -безкоштовний». Додати фразу з оператором групування можна при створенні та редагуванні оголошення. На сторінці кампанії таку фразу додати не можна.

  • Оператор «+». Дозволяє примусово враховувати у статистиці прийменники або сполучники, які ігноруються пошуковою системою і, відповідно, статистикою підбору слів. Наприклад, загальна кількість показів на запит «товари для автомобіля» збігається з кількістю показів на запит «товари автомобіля». Якщо для вас принципово, щоб у запиті був прийменник «для», наберіть у полі введення: «товари +для автомобіля». Стоп-слово буде включено у запит у всіх його формах.

    У деталізації запиту (стовпець «Слова») оператор «+» використовується за замовчуванням у всіх запитах, що містять прийменники або сполучники. Щоб отримати кількість показів за фразою без урахування службового слова, потрібно переформулювати запит, прибравши з нього «+» або службове слово.

  • Оператор " " (лапки). Дозволяє враховувати у підрахунку покази тільки за цим словом (фразою) та усіма його словоформами і не враховувати покази на запити, що містять словосполучення із заданим словом.

  • Оператор «!». Дозволяє враховувати у підрахунку покази тільки за заданою формою слова. Оператор «!» ставиться впритул до ключового слова, без пробілу. Перед оператором ставиться пробіл.

  • Оператор«[ ]» (квадратні дужки). Дозволяє зафіксувати порядок слів у пошуковому запиті. При цьому враховуються всі словоформи і стоп-слова.

    Наприклад, за фразою «квитки [із києва до парижа]» оголошення буде показано на запити «квитки на літак із києва до парижа», «із києва до парижа квитки», але не покажеться на запити «квитки з парижа до києва», «квитки київ париж» або «як із києва полетіти до парижа».

    Зверніть увагу, неправильне використання цього оператора може призвести до повного припинення показів.

Увага! 

Усі ці оператори підтримуються полем для введення ключових слів при створенні оголошень на Директі.

Повторювані слова у ключовій фразі об'єднуються. Наприклад, замість «Баден-Баден» у формі запиту залишиться тільки слово «Баден» і покази оголошення йтимуть як на запит «Баден-Баден», так і просто на запит «Баден».

Додаткові оператори Директа

Під час введення ключових фраз можна використовувати деякі оператори мови запитів Яндекса. Зокрема лапки, знак оклику і плюс.

Якщо помістити слово в лапки, оголошення буде показано при запиті тільки цього слова й усіх його словоформ, і не буде показано при запиті, що містить словосполучення із заданим словом. Наприклад, якщо необхідно, щоб оголошення показувалося тільки за словом «камін», то зазначте його як ключову фразу в лапках. Тоді оголошення показуватиметься на слова «камін», «каміна», «каміни» тощо, але не за словосполученням «решітка для каміна». Якщо в лапки взято ключову фразу із прийменником, то прийменник автоматично фіксується, тобто фраза "решітка для каміна" = "решітка +для каміна".

Якщо перед словом поставити знак оклику, оголошення буде показано на будь-який запит, що містить це слово точно в зазначеному написанні. Наприклад, якщо необхідно, щоб оголошення показувалося лише на слово «кий», то зазначте як ключову фразу «!кий» і оголошення показуватиметься на слово «кий», «більярдний кий», але не на запит «Київ» (множина від слова «кий»). Так само оператор «знак оклику» дозволяє примусово враховувати під час показу прийменники або сполучники, які ігноруються пошуковою системою, точно у зазначеному написанні. Наприклад, якщо потрібно, щоб оголошення показувалося на словосполучення «автомобілі для усіх», то зазначте як ключову фразу «автомобілі !для !усіх». У цьому випадку оголошення не показуватиметься на запит «автомобілі усім». Якщо ж потрібно включити слово в усіх його формах, скористайтеся оператором «+»

Увага! 

Використовувати оператори «лапки» і «знак оклику» треба дуже обережно. Значна частина аудиторії, якій була б цікава ваша реклама, може її просто не побачити.

Оцініть статтю
Дякуємо за ваш відгук!