Статистика кампанії

Після того як почнуться покази оголошень, на сторінці кампанії з'явиться посилання Подивитися статистику. Перейдіть за ним, щоб ознайомитися зі звітами. Регулярний аналіз даних у звітах допоможе підвищити ефективність рекламної кампанії.

Дані у звітах оновлюються протягом кількох годин. Час останнього оновлення зазначено внизу звіту. Для усіх звітів, крім звіту Пошукові запити, дані доступні за останні 3 роки від поточного місяця.

Увага.

Якщо ви зупинили або активували кампанію, зміна статусу може зайняти до 40 хвилин, у періоди особливо високого навантаження — до 3 годин. Дані у звіті можуть з'явитися не одразу і змінюватися після зупинки кампанії.

Стандартні звіти

Стандартні звіти містять попередньо заданий набір показників.

Статистика за днями

У звіті зібрано дані за днями за вибраний період часу: сумарно для кампанії та окремо для кожного оголошення.

Окрім звіту у вигляді таблиці, дані можна подивитися на графіку. Графічно зображено як загальну статистику кампанії, так і дані для кожного оголошення. Для перегляду даних на діаграмі, натисніть на кнопку Показати графік над таблицею зі звітом.

Докладніше про налаштування графіків у звіті.

Загальна статистика

Дані за весь період роботи кампанії окремо за кожною ключовою фразою. Фрази розбито на активні та видалені.

Фрази за днями

У звіті наводиться статистика за кожною ключовою фразою із розбивкою за днями.

За регіонами

Цей звіт допоможе виявити регіони показу, жителі яких найбільше цікавилися оголошеннями.

За майданчиками

Статистика за показами та кліками оголошень на пошуку і в мережах.

Примітка.

Під час розрахунку ціни за клік враховуються лише покази та кліки на сторінках результатів пошуку Яндекса, тобто CTR у мережах і на пошукових партнерах не впливає на ціну за клік.

Якщо в рекламній кампанії підключено Метрику, у будь-якому звіті додатково відображаються глибина перегляду, конверсії, конверсія (%) і ціна цілі.

Налаштовувані звіти

У налаштовуваних звітах ви можете самостійно вибрати потрібні зрізи даних і налаштувати їх відображення. Деякі зрізи задано за замовчуванням, вимкнути їх неможливо.

Пошукові запити

У звіті зібрано запити на пошуку Яндекса (без урахування пошукових партнерів), на які було показано ваші оголошення, наприклад запити, які містять синоніми до вашої ключової фрази.

На основі цих даних ви можете оптимізувати список ключових фраз, наприклад, вибрати нерелевантні запити, на які показуються ваші оголошення, і просто у звіті додати їх до мінус-фраз для кампанії або групи оголошень. Також ви можете автоматично додати запит зі звіту до ключових фраз.

Докладніше про звіт.

Майстер звітів

Це зручний інструмент для перегляду статистики. За його допомогою можна отримати докладну статистику за кампанією й оцінити ефективність окремих ключових фраз і оголошень. Докладніше про Майстер звітів.