Директ
Довідка
Зворотний зв'язок

Часовий таргетинг

За замовчуванням оголошення Директа показуються цілодобово. Щоб скоротити кількість неефективних показів, налаштуйте показ оголошень за розкладом — часовий таргетинг. Ви можете встановити час показу відповідно до вашого робочого графіка, періоду дії акції або інших даних із точністю до години.

Наприклад, у вашому кафе діє знижка на доставку після 16 години. Створіть окрему рекламну кампанію і налаштуйте показ оголошень із 15 години до півночі. Тоді клієнти побачать ваше оголошення і  зможуть одразу скористатися пропозицією.

Будьте уважні під час налаштування розкладу показів. Пам'ятайте, що потенційні клієнти можуть шукати ваші товари та послуги вночі, а надсилати заявку на сайті або зателефонувати — наступного дня.

Часовий таргетинг обмежує час показів оголошень, а не кліків на них. Клік може відбутися значно пізніше показу, якщо користувач, наприклад, залишив вкладку з оголошенням на кілька годин, потім повернувся і перейшов за ним.

Як налаштувати часовий таргетинг

На сторінці параметрів кампанії у блоці Часовий таргетинг натисніть на Змінити. Виберіть країну і часовий пояс. Вибраний часовий пояс не впливає на інші параметри вашої кампанії: дата початку кампанії та дані звітів статистики завжди показуються за московським часом. Для однієї кампанії можна вибрати лише один часовий пояс. Якщо ви рекламуєте свої послуги у містах із різними часовими поясами, створіть для кожного часового поясу окрему кампанію.

Позначте дні тижня та години, у які повинні показуватися оголошення. Загальний час показів у робочі дні повинен становити не менше 40 годин. Перехід на літній час здійснюється автоматично.

Навіть якщо ви вимкнули показ оголошень у певний час, ставки за фразами все одно враховуються у прогнозі цін позицій показу на пошуку.

Покази у свята і робочі вихідні

Ви можете керувати показами у неробочі святкові дні: задати окремий час показів або повністю заборонити їх. Для цього встановіть прапорець Враховувати святкові дні і виберіть відповідний варіант.

Дати свят відповідають країні, вибраній у налаштуваннях часового таргетингу. Для України, Росії, Казахстану та Білорусі використовуються офіційні неробочі святкові дні та переноси вихідних днів за законодавством цих країн, а для інших країн — за законодавством Росії. Святковим днем вважається безпосередньо святкова дата, а також будній день, який став офіційним вихідним.

Для випадків, коли у свята робочий день переноситься на суботу або неділю, встановіть прапорець Враховувати робочі вихідні. Оголошення автоматично відображатимуться в робочий вихідний за розкладом відповідного йому робочого дня. У  нових кампаніях врахування робочих вихідних увімкнено за замовчуванням.

Погодинне корегування ставок

За допомогою погодинного корегування ставок ви можете налаштувати автоматичне підвищення або пониження ціни за клік у певні години. Зрозуміти, у який час та які корегування ставок краще використовувати, вам допоможуть звіти Яндекс.Метрики.

Це налаштування доступне лише для стратегій із ручним керуванням ставками. У разі зміни стратегії на автоматичну погодинне корегування вимикається, налаштування зберігаються.

Щоб додати корегування, увімкніть у налаштуваннях часового таргетингу режим керування ставками. Спочатку встановіть розмір корегування, а потім позначте ті години, коли воно повинне застосовуватися.

Розмір погодинного корегування ви можете задати у відсотках від 0 до 200, де за 100 % приймається поточна ставка для конкретної фрази. У години, для яких встановлено корегування 0 %, оголошення не показуються.

Зміни позицій за фразами, спричинені увімкненням погодинного корегування ставок, не враховуються і не відображаються у моніторингу.

часовий таргетинг
Вибір часового поясу
часовий пояс
Керування показами у святкові дні та робочі вихідні
святкові дні
робочі вихідні
час показу оголошень
час показів оголошень
розклад свята
свята
Оцініть статтю
Дякуємо за ваш відгук!