Директ
Довідка
Зворотний зв'язок

Експерименти з оголошеннями

Навіщо експериментувати з рекламою

Для кожної своєї пропозиції в Директі ви можете скласти кілька рекламних матеріалів та автоматично показувати аудиторії найклікабельніші з них. Це допоможе вам зрозуміти, які матеріали краще працюють на залучення вашої цільової аудиторії та за рахунок цього поліпшити результати розміщення.

У рекламі такі експерименти називаються А/B-, або спліт-тестуванням.

A/B-тестування — це один із найпростіших та найпопулярніших методів маркетингового дослідження. Його суть полягає в тому, щоб за інших однакових умов показувати аудиторії кілька варіантів якогось елемента реклами або сайту. Наприклад, заголовка або тексту оголошення. Подивившись на статистику, можна з'ясувати, який із варіантів більше подобається цільовим користувачам.

Із чого почати і що можна тестувати

  1. Розподіліть ключові фрази за тематичними категоріями своїх товарів або послуг. Наприклад, якщо ви продаєте велосипеди, можна розділити набори ключових фраз на групи для таких пропозицій, як: гірські велосипеди, дорожні велосипеди, дитячі велосипеди і bmх.

  2. Підготуйте для кожної групи фраз кілька оголошень, які ви хотіли б протестувати.

Перевіряти можна найрізноманітніші гіпотези. Наприклад, розповісти про знижку і підкреслити тимчасовий характер пропозиції

або додати зазначення конкретних моделей.

Поекспериментувати варто не тільки з текстами, але й з ілюстраціями

і швидкими посиланнями.

Таким чином, ви можете провести у Директі A/B-тестування практично для будь-якого елемента контекстного оголошення.

Увага! 
  • Важливо, щоб кожен варіант рекламних матеріалів у групі відповідав ключовим фразам.

  • Рекомендуємо вам одночасно тестувати варіанти не більш ніж для одного елемента реклами. Наприклад, перевіряти лише різні тексти або лише різні ілюстрації. Якщо всі елементи оголошень у групі розрізняються, вам, швидше за все, буде складно оцінити, який із них вплинув на ефективність.

Як проходить експеримент

На початку експерименту всі оголошення у групі показуватимуться в ротації. Щойно за ним накопичиться достатня статистика, система автоматично вибере для кожної ключової фрази найклікабельніше оголошення і почне частіше показувати саме його. Оголошення, що виявилися неефективними, ви зможете вимкнути або відредагувати у будь-який момент.

Ось приклад зміни CTR і частки показів у двох оголошень у групі, яка протягом календарного місяця показувалася у спецрозміщенні. На графіках видно, як клікабельніше оголошення поступово починає показуватися частіше, а разом із цим зростає загальний CTR групи.

Цей приклад добре ілюструє принцип роботи груп оголошень, але не є єдиним варіантом розвитку експерименту. Кожен випадок індивідуальний, і на результати будь-якого тестування впливає багато факторів.

Примітка. Під час визначення оголошення з кращим CTR враховується багато різних факторів (поведінка користувачів, сезонність, час доби тощо). Тому кількість показів кожного оголошення в групі не може бути однаковою.
Оцініть статтю
Дякуємо за ваш відгук!