Директ
Довідка
Зворотний зв'язок

Створення оголошень

Наразі Динамічні оголошення знаходяться у відкритому бета-тестуванні.

Створювати оголошення можна на основі даних сайту або фіда. Ми рекомендуємо вибрати фід — це YML-файл з інформацією про товари та послуги, який використовується у Яндекс.Маркеті. Використання фіда дозволяє отримати більше інформації про товар і точніше налаштувати правила відбирання.

Для створення оголошення виконайте такі кроки:

Крок 1. Створіть кампанію

У випадному меню Створити кампанію виберіть Динамічні оголошення. Створіть групу оголошень і виберіть джерело даних Сайт.

Увага! 

Після збереження групи джерело даних змінити не можна.

Крок 2. Додайте параметри оголошень

На сторінці редагування групи зазначте домен сайту, для якого ви хочете згенерувати динамічні оголошення. Структура сайту повинна відповідати вимогам.

Напишіть текст, який буде спільним для усіх оголошень. Додатково можна додати швидкі посилання, адресу і телефон.

Заголовок оголошення, URL-адреса переходу, відображуване посилання та ключові фрази буде згенеровано автоматично.

Крок 3. Налаштуйте умови націлювання

Для генерації динамічних оголошень можна використовувати весь сайт або окремі його сторінки, задавши Умови націлювання. Докладніше про умови націлювання.

Крок 4. Призначте ставку

Для динамічних оголошень ми рекомендуємо використовувати автоматичні стратегії: система самостійно керує розміщенням, намагаючись принести якомога більше корисних переходів за оголошеннями.

Якщо ви використовуєте стратегії з ручним керуванням ставками, то можете призначити ціну кліка для кожної групи сторінок у блоці Умови націлювання.

Для створення оголошення виконайте такі кроки:

Крок 1. Завантажте фід (дані про товари)

На сторінці «Мої кампанії» перейдіть за посиланням Керування фідами та у вікні, що відкрилося, натисніть на кнопку Додати фід. Фід повинен відповідати вимогам.

Крок 2. Створіть кампанію

У випадному меню Створити кампанію виберіть Динамічні оголошення. Створіть групу оголошень і виберіть джерело даних Фід.

Увага! 

Після збереження групи джерело даних змінити не можна.

Крок 3. Додайте параметри оголошень

На сторінці редагування групи виберіть фід, для якого ви хочете створити динамічні оголошення. Напишіть текст, який буде спільним для усіх оголошень. Додатково можна додати швидкі посилання, адресу і телефон.

Заголовок оголошення, URL-адреса переходу, відображуване посилання та ключові фрази буде згенеровано автоматично.

Крок 4. Налаштуйте фільтри

Для генерації динамічних оголошень може використовуватися весь фід або окремі товари, відібрані за допомогою фільтрів. Докладніше про налаштування фільтрів.

Крок 5. Призначте ставку

Для динамічних оголошень ми рекомендуємо використовувати автоматичні стратегії: система самостійно керує розміщенням, намагаючись принести якомога більше корисних переходів за оголошеннями.

Якщо ви використовуєте стратегії з ручним керуванням ставками, ви можете призначити ціну кліка для кожної групи сторінок у блоці Фільтри.

Оцініть статтю
Дякуємо за ваш відгук!