Директ
Довідка
Зворотний зв'язок

Налаштування умов націлювання

Наразі Динамічні оголошення знаходяться у відкритому бета-тестуванні.

Для генерації оголошень можуть використовуватися усі сторінки сайту або окремі групи сторінок. У блоці Умови націлювання виберіть Усі сторінки сайту або Група сторінок.

Налаштуйте умову націлювання: встановіть правила відбору сторінок і визначте ціну кліка (для стратегій із ручним керуванням ставками). Можна додати до 50 умов націлювання, об'єднаних оператором «АБО».

Правила відбору визначають, які сторінки використовувати, а які виключити під час генерації оголошень. Для кожної умови націлювання можна встановити до 10 правил, об'єднаних оператором «І». У правилах відбору можна задати такі параметри:

  • URL списку пропозицій — сторінка зі списком товарів, які ви хочете рекламувати. Це може бути сторінка товарної категорії, сторінка результатів пошуку на певний запит або задані параметри тощо. Сторінка повинна містити посилання на сторінки з описом товару.

    Наприклад, якщо всі дорожні праски представлено на сторінці http://klasniprasky.ua/catalog.php?category_id=123, зазначте цю сторінку, щоб згенерувати оголошення для кожної із прасок. Посилання оголошення буде вести на сторінку з інформацією про відповідну праску.

    Якщо список пропозицій складається з кількох сторінок, то достатньо зазначити лише першу сторінку. Інші робот обійде автоматично.

  • Посилання на товар — адреса сторінки з товаром містить/не містить зазначену послідовність символів.

    Наприклад, URL сторінки з інформацією про товар на вашому сайті виглядає так: http://www.klasniprasky.ua/irons/rowenta/dw9245. Генеруйте оголошення лише для сторінок із товарами певного виробника: Посилання на товармістить "irons/rowenta/".

  • Заголовок сторінки (<title>) — містить/не містить зазначену послідовність символів.

    Наприклад, генеруйте оголошення тільки для товарів за акцією: Заголовок сторінкимістить"Акція".

  • Контент сторінки — текст на сторінках містить/не містить зазначену послідовність символів.

    Наприклад, генеруйте оголошення тільки для товарів у наявності: Контент сторінкине містить "Немає в наявності".

    Примітка. Аналіз контенту сторінок може зайняти тривалий час, тому використання цього правила уповільнює генерацію оголошень. Рекомендуємо використовувати замість нього правило URL списку пропозицій, якщо на вашому сайті є фільтрація за наявністю.
  • Домен — домен сайту містить/не містить зазначену послідовність символів. Під час відбору сторінок враховуються домени усіх рівнів.

    Наприклад, щоб генерувати оголошення лише для сторінок піддомену kyiv.klasniprasky.ua, встановіть правило Доменміститьkyiv.klasniprasky.ua. Піддомени, що не містять зазначеного рядка (наприклад, odesa.klasniprasky.ua), буде виключено з генерації. Якщо ви хочете виключити якийсь домен, встановіть правило: Доменне містить kyiv.klasniprasky.ua.

У разі вибору операторів містить/не містить будуть відбиратися сторінки, у яких послідовність символів трапляється саме в заданому написанні (без урахування регістру).

В один параметр можна додати до 10 аргументів. Для цього натисніть на кнопку поруч із назвою параметра.

Задайте середню ціну

Для динамічних оголошень ми рекомендуємо використовувати автоматичні стратегії: система самостійно керує розміщенням, намагаючись принести якомога більше корисних переходів за оголошеннями.

Якщо ви використовуєте стратегію з ручним керуванням ставками, ви можете призначити ціну кліка для кожної групи сторінок у блоці Умови націлювання.

Оцініть статтю
Дякуємо за ваш відгук!