Графічні оголошення

Графічні оголошення розкажуть про вашу пропозицію одним зображенням. Вони виглядають як зображення, кліки на які ведуть на сайт рекламодавця, і дозволяють ефективно поєднувати переваги медійного впливу і технології контекстної реклами.

Ви можете розмістити графічні оголошення традиційних для медійної реклами форматів. У поєднанні з іншими оголошеннями Директа вони дадуть вам можливість значно розширити охоплення рекламних місць, а значить, аудиторії.

Додати графічне оголошення можна в кампанії типу «Текстово-графічні оголошення» і «Реклама мобільних програм». Як і оголошення із зображеннями, такі оголошення показуються лише у мережах.

Ви платите безпосередньо за кліки, як зазвичай. Ставка за клік на графічне оголошення повинна бути не меншою ніж 0,8 грн (значення для інших валют).

Графічне оголошення

Текстово-графічне оголошення із зображенням

Створення графічного оголошення

Додайте нове оголошення у свою рекламну кампанію. Виберіть тип оголошення «Графічне» і додайте креатив. Креатив можна завантажити із комп'ютера або з інтернету, а також створити за допомогою конструктора. Для одного оголошення ви можете додати лише один креатив.

Креатив, завантажений із комп'ютера або з інтернету, повинен відповідати таким технічним вимогам:

  • максимальний обсяг файлу — 120 КБ;

  • формат файлу — JPG, PNG або GIF;

  • розмір у пікселях — 240×400, 300×250, 300×500, 300×600, 336×280, 640×100, 640×200, 640×960, 728×90, 960×640, 970×250.

У конструкторі креативи автоматично створюються відповідно до технічних вимог.

Заповніть інші параметри оголошення і налаштуйте умови показу (ключові фрази, умови підбирання аудиторії, інтереси до мобільних програм).

Редагувати графічні оголошення можна в інтерфейсі Директа, за допомогою XLS/XLSX-файлів, через оптові операції в мультиредагуванні або API Яндекс.Директа.

Як підібрати розмір креативу

У конструкторі ми рекомендуємо створювати креативи всіх доступних розмірів, щоб оголошення могли показуватися на більшій кількості майданчиків.

Якщо ви плануєте створювати креативи не за допомогою конструктора, ми рекомендуємо розпочати з підготовки креативів для найпопулярніших фіксованих рекламних блоків — 240×400, 300×250 і 728×90 пікселів. Графічні оголошення з такими креативами вже забезпечать вам значне охоплення аудиторії.

На десктопних версіях сайтів традиційно використовуються рекламні блоки 240×400, 300×250, 300×500, 300×600, 336×280, 728×90 і 970×250 пікселів.

Креативи розміром 640×100, 640×200, 640×960, 960×640 пікселів переважно використовуються для показу в мобільних версіях сайтів і мобільних програмах. Хоча для цих місць показу характерніші рекламні блоки менших розмірів (320×50, 320×100, 320×480 і 480×320 пікселів), ми просимо вас завантажувати великі креативи, щоб оголошення не були розмитими на екранах із високою щільністю пікселів (наприклад, Retina).

Заміна креативів

Після збереження оголошення замінити креатив можна лише на креатив такого ж розміру. При цьому не можна змінювати джерело креативу:

  • креатив із конструктора можна замінити лише на креатив із конструктора;

  • креатив, завантажений із комп'ютера або з інтернету, можна замінити лише на креатив, завантажений із комп'ютера або з інтернету.

Вимоги модерації

Щоб пройти модерацію, потрібно правильно оформити графічне оголошення.

Докладніше про вимоги до оформлення графічних оголошень.

Статистика показів

Дані статистики показів допоможуть вам оцінити ефективність графічних оголошень. Подивитися ці дані можна у Майстрі звітів.

Наприклад, подивіться, із креативами якого розміру оголошення показуються частіше. Для цього у блоці Зрізи виберіть № оголошення, Розмір зображення. У блоці Стовпці виберіть Покази. Потім додайте фільтр Оголошення → Тип → графічні.

Зверніть увагу, у статистиці оголошення з креативами розміром 640×100, 640×200, 640×960, 960×640 пікселів показуються як 320×50, 320×100, 320×480 і 480×320 пікселів відповідно.