Директ
Довідка
Зворотний зв'язок

Графічні оголошення

Графічні оголошення розкажуть про вашу пропозицію одним зображенням. Вони виглядають як зображення, кліки на які ведуть на сайт рекламодавця, і дозволяють ефективно поєднувати переваги медійного впливу і технології контекстної реклами.

Ви можете розмістити графічні оголошення традиційних для медійної реклами форматів. У поєднанні з іншими оголошеннями Директа вони дадуть вам можливість значно розширити охоплення рекламних місць, а значить, аудиторії.

Додати графічне оголошення можна в кампанії типу «Текстово-графічні оголошення» і «Реклама мобільних програм». Як і оголошення із зображеннями, такі оголошення показуються лише у мережах.

Ви платите безпосередньо за кліки, як зазвичай. Ставка за клік на графічне оголошення повинна бути не меншою ніж 0,8 грн (значення для інших валют).

Графічне оголошення

Текстово-графічне оголошення із зображенням

Як створити графічне оголошення

Додайте нове оголошення у свою рекламну кампанію. Виберіть тип оголошення — «Графічне» і завантажте зображення. Заповніть інші параметри оголошення і налаштуйте умови показу (ключові фрази, умови підбирання аудиторії).

Зображення повинне відповідати таким технічним вимогам:

  • максимальний обсяг файлу — 120 КБ;

  • формат файлу — JPG, PNG або GIF;

  • розмір у пікселях— 240×400, 300×250, 300×500, 300×600, 336×280, 640×100, 640×200, 640×960, 728×90, 960×640, 970×250.

Для одного оголошення ви можете завантажити лише одне зображення. Після збереження оголошення замінити зображення можна лише на зображення такого ж розміру.

Редагувати графічні оголошення можна в інтерфейсі Директа, за допомогою XLS/XLSX-файлів, через оптові операції в мультиредагуванні або API Яндекс.Директа.

Як підібрати розмір зображення

Почати роботу ми рекомендуємо з підготовки зображень для найпопулярніших фіксованих рекламних блоків — 240×400, 300×250 і 728×90 пікселів. Графічні оголошення з такими зображеннями вже забезпечать вам значне охоплення аудиторії.

На десктопних версіях сайтів традиційно використовуються рекламні блоки 240×400, 300×250, 300×500, 300×600, 336×280, 728×90 і 970×250 пікселів.

Зображення розміром 640×100, 640×200, 640×960, 960×640 пікселів в основному використовуються для показу в мобільних версіях сайтів і мобільних програмах. Хоча для цих місць показу характерніші рекламні блоки менших розмірів (320×50, 320×100, 320×480 і 480×320 пікселів), ми просимо вас завантажувати великі зображення, щоб оголошення не виглядали розмитими на екранах із високою щільністю пікселів (наприклад, Retina).

Вимоги модерації

Щоб пройти модерацію, потрібно правильно оформити графічне оголошення.

Докладніше про вимоги до оформлення графічних оголошень.

Оцініть статтю
Дякуємо за ваш відгук!