Директ
Довідка
Зворотний зв'язок

Графічні оголошення

Графічні оголошення розкажуть про вашу пропозицію одним зображенням. Вони виглядають як зображення, кліки на які ведуть на сайт рекламодавця, і дозволяють ефективно поєднувати переваги медійного впливу і технології контекстної реклами.

Ви можете розмістити графічні оголошення традиційних для медійної реклами форматів. У поєднанні з іншими оголошеннями Директа вони дадуть вам можливість значно розширити охоплення рекламних місць, а значить, аудиторії.

Додати графічне оголошення можна в кампанії типу «Текстово-графічні оголошення» і «Реклама мобільних програм». Як і оголошення із зображеннями, такі оголошення показуються лише у мережах.

Ви платите безпосередньо за кліки, як зазвичай. Ставка за клік на графічне оголошення повинна бути не меншою ніж 0,8 грн (значення для інших валют).

Графічне оголошення

Текстово-графічне оголошення із зображенням

Створення графічного оголошення

Додайте нове оголошення у свою рекламну кампанію. Виберіть тип оголошення «Графічне» і додайте зображення. Зображення можна завантажити із комп'ютера або інтернету, а також створити за допомогою конструктора. Для одного оголошення ви можете завантажити лише одне зображення.

Зображення, завантажене з комп'ютера або інтернету, повинне відповідати таким технічним вимогам:

  • максимальний обсяг файлу — 120 КБ;

  • формат файлу — JPG, PNG або GIF;

  • розмір у пікселях— 240×400, 300×250, 300×500, 300×600, 336×280, 640×100, 640×200, 640×960, 728×90, 960×640, 970×250.

У конструкторі зображення автоматично створюється відповідно до технічних вимог.

Заповніть інші параметри оголошення і налаштуйте умови показу (ключові фрази, умови підбирання аудиторії).

Редагувати графічні оголошення можна в інтерфейсі Директа, за допомогою XLS/XLSX-файлів, через оптові операції в мультиредагуванні або API Яндекс.Директа.

Як підібрати розмір зображення

У конструкторі ми рекомендуємо створювати зображення всіх доступних розмірів, щоб оголошення могли показуватися на більшій кількості майданчиків.

Якщо ви плануєте створювати оголошення не за допомогою конструктора, ми рекомендуємо розпочати з підготовки зображень для найпопулярніших фіксованих рекламних блоків — 240×400, 300×250 і 728×90 пікселів. Графічні оголошення з такими зображеннями вже забезпечать вам значне охоплення аудиторії.

На десктопних версіях сайтів традиційно використовуються рекламні блоки 240×400, 300×250, 300×500, 300×600, 336×280, 728×90 і 970×250 пікселів.

Зображення розміром 640×100, 640×200, 640×960, 960×640 пікселів в основному використовуються для показу в мобільних версіях сайтів і мобільних програмах. Хоча для цих місць показу характерніші рекламні блоки менших розмірів (320×50, 320×100, 320×480 і 480×320 пікселів), ми просимо вас завантажувати великі зображення, щоб оголошення не виглядали розмитими на екранах із високою щільністю пікселів (наприклад, Retina).

Заміна зображення

Після збереження оголошення замінити зображення можна лише на зображення такого ж розміру. При цьому не можна змінювати джерело зображення:

  • зображення із конструктора можна замінити лише на зображення із конструктора;

  • зображення, завантажене з комп'ютера або інтернету, можна замінити лише на зображення, завантажене з комп'ютера або інтернету.

Вимоги модерації

Щоб пройти модерацію, потрібно правильно оформити графічне оголошення.

Докладніше про вимоги до оформлення графічних оголошень.

Статистика показів

Дані статистики показів допоможуть вам оцінити ефективність графічних оголошень. Подивитися ці дані можна у Майстрі звітів.

Наприклад, подивіться, зображення якого розміру показуються частіше. Для цього у блоці Зрізи виберіть № оголошення, Розмір зображення. У блоці Стовпці виберіть Покази. Потім додайте фільтр Оголошення Типграфічні.

Зверніть увагу, у статистиці зображення розміром 640×100, 640×200, 640×960, 960×640 пікселів показуються як 320×50, 320×100, 320×480 і 480×320 пікселів відповідно.

Оцініть статтю
Дякуємо за ваш відгук!