Директ
Довідка
Зворотний зв'язок

Зображення в оголошенні

Для кампаній типу «Текстово-графічні оголошення» і «Реклама мобільних програм» ви можете додати до оголошення зображення. Правильно підібрані зображення привертають до реклами більше уваги і допомагають швидше зрозуміти суть пропозиції.

Зображення показуються в мережах (РМЯ і зовнішні мережі), але не відображаються на сторінці результатів пошуку. Ставка за клік на оголошення повинна бути вищою ніж 0,8 грн(значення для інших валют).

Формат оголошень залежить від налаштувань майданчика, де показується реклама. Дізнайтеся більше про різні формати рекламних блоків Директа. Види рекламних блоків Яндекс.Директа.

Як додати зображення

Зображення можна завантажити у процесі створення або редагування оголошення. Для цього на сторінці редагування оголошення у блоці Доповнення натисніть на ЗображенняДодати і виберіть спосіб завантаження.

Під час завантаження вам буде запропоновано вибрати видиму частину зображення. Співвідношення сторін може бути стандартним (від 1:1 до 4:3/3:4) або широкоформатним (16:9). Для кампаній типу «Реклама мобільних програм» доступні лише широкоформатні зображення.

Зображення повинно відповідати таким вимогам:

  • максимальний обсяг файлу — 10 МБ;

  • формат зображення — JPG, PNG або GIF. У разі завантаження анімованого GIF-зображення зберігається лише перший кадр;

  • розмір зображення:

    • для стандартних — від 450 до 5000 пікселів за кожною стороною;

    • для широкоформатних — від 1080 × 607 до 5000 × 2812 пікселів.

Щоб ваші оголошення із зображеннями показувалися на всіх доступних майданчиках, ми рекомендуємо створювати два варіанти кожного оголошення. Одне зі стандартним зображенням, інше — з широкоформатним.

У процесі розміщення зображення буде пропорційно зменшено відповідно до налаштувань рекламного блоку на тому чи іншому майданчику. Під час показу його розмір може становити від 37.5 до 480 пікселів за однією зі сторін. Зображення може бути обрізане (не більше ніж на 25 % і лише відносно центру).

Додати зображення одразу в кілька оголошень можна за допомогою XLS/XLSX-файлів, через оптові операції в мультиредагуванні або API Яндекс.Директа.

Надалі ви зможете вибирати для оголошення одне з раніше завантажених зображень у рамках однієї кампанії. Кожне з них буде доступне в інтерфейсі доти, поки використовується хоча б в одному оголошенні. Видалити або замінити додане раніше зображення можна в будь-який момент.

Статистика показів оголошень із зображенням доступна в Майстрі звітів.

Обмеження. 

У разі редагування оголошень із мобільного пристрою (у мобільній версії Директа або мобільній програмі) додати зображення неможливо.

Оцініть статтю
Дякуємо за ваш відгук!