Авторозширення фраз

Авторозширення фраз — інструмент, який автоматично додає нові ключові фрази на доповнення до тих, які задав рекламодавець. Авторозширення поповнює кампанію новими ключовими фразами і таким чином дозволяє збільшувати цільову аудиторію та витрачати менше часу на підбирання фраз.

Авторозширення добре працює в популярних тематиках. Наприклад, продаж одягу або меблів. У вузькоспеціалізованих тематиках (рідкісні товари і послуги) системі потрібен час, щоб підібрати відповідні фрази. Іноді фрази не може бути підібрано, навіть якщо авторозширення увімкнено.

За автоматично доданими фразами оголошення показуються на сторінках результатів пошуку Яндекса і пошукових майданчиках Рекламної мережі.

Авторозширення увімкнено за замовчуванням для нових кампаній. Вимкнути його можна на сторінці параметрів кампанії (блок Оптимізація фраз → Додаткові фрази).