Директ
Довідка
Зворотний зв'язок

Авторозширення фраз

Авторозширення фраз — інструмент, який автоматично додає нові ключові фрази на доповнення до тих, які задав рекламодавець. Авторозширення поповнює кампанію новими ключовими фразами і таким чином дозволяє збільшувати цільову аудиторію та витрачати менше часу на підбирання фраз.

Авторозширення добре працює в популярних тематиках. Наприклад, продаж одягу або меблів. У вузькоспеціалізованих тематиках (рідкісні товари і послуги) системі потрібен час, щоб підібрати відповідні фрази. Іноді фрази не може бути підібрано, навіть якщо авторозширення увімкнено.

За автоматично доданими фразами оголошення показуються на сторінках результатів пошуку Яндекса і пошукових майданчиках Рекламної мережі.

Авторозширення увімкнено за замовчуванням для нових кампаній. Вимкнути його можна у розширених налаштуваннях параметрів кампанії.

Принципи роботи

До вихідних ключових фраз Директ підбирає фрази з тієї ж або близьких тематик, виходячи з наявних даних: текст оголошення, вихідні ключові фрази, мінус-слова, інформація на рекламованій сторінці сайту і конверсії (за наявності лічильника Метрики). Чим докладніші та коректніші дані нам вдалося отримати, тим точніше буде підібрано фрази. У міру накопичення статистики система навчається й оптимізує подальше підбирання.

Авторозширення додає:

  • синоніми (тример для бородимашинка для стрижки бороди);

  • ключові фрази з описками або помилками (кательня — котельня);

  • початкові ключові фрази з використанням інших частин мови (кабінет стоматологастоматологічний кабінет);

  • мінус-слова (iphone 5s -копія -встановлювати -рингтон);

  • різні варіанти запису моделей (hyundaiхюндай);

  • транслітеровані та перекладені початкові ключові фрази (Ritz Carlton — риц карлтон);

  • близькі за змістом фрази (пластикові рамкифоторамки).

Додані фрази, які працюють недостатньо ефективно, з часом вимикаються автоматично. Для того щоб швидше виключити покази за будь-якою запропонованою авторозширенням фразою, необхідно усі слова з неї додати до єдиних мінус-слів для всієї кампанії.

Під час показу за автоматично доданою фразою в оголошення з шаблоном буде підставлено фразу за замовчуванням.

Призначення ставок і CTR

Директ автоматично призначає ставку для кожної доданої фрази, орієнтуючись на ставки ваших вихідних фраз. У процесі показів ставку для доданої фрази може бути скореговано залежно від її продуктивності. Максимальна ставка за автоматично доданою фразою не перевищує ставки за вихідною фразою. Під час відбору для показу початкова ключова фраза має пріоритет над доданою фразою.

CTR, накопичений за автоматично доданими фразами, не впливає на CTR початкових фраз і оголошення.

Статистика показів

Отримати інформацію про покази та кліки за автоматично доданими фразами можна у Майстрі звітів.

Подивитися фрази, які було додано, можна у звіті «Автоматично додані фрази» на сторінці Замовлення звітів. Якщо ви вважаєте, що якісь фрази не підходять для вашої кампанії, їх можна вимкнути за допомогою мінус-слів.

Оцініть статтю
Дякуємо за ваш відгук!