Директ
Довідка
Зворотний зв'язок

Покази за додатковими релевантними фразами

Покази за додатковими релевантними фразами — інструмент, який автоматично додає нові ключові фрази на доповнення до тих, які задав рекламодавець. За допомогою такого підбирання може бути додано фрази, привабливі для користувача, про які ви навіть не підозрювали.

Покази за додатковими релевантними фразами добре працюють у популярних тематиках. Наприклад, продаж одягу або меблів. У вузькоспеціалізованих тематиках (рідкісні товари і послуги) системі потрібен час, щоб підібрати відповідні фрази. Іноді фрази не може бути підібрано, навіть якщо покази за додатковими релевантними фразами увімкнено.

За додатковими релевантними фразами оголошення показуються на сторінках результатів пошуку Яндекса і пошукових майданчиках Рекламної мережі.

Покази за додатковими релевантними фразами увімкнено для нових кампаній. Їх можна вимкнути у Параметрах кампанії.

Принципи роботи

До вихідних ключових фраз Директ підбирає фрази з тієї ж або близьких тематик, виходячи з наявних даних: текст оголошення, вихідні ключові фрази, мінус-слова, інформація на рекламованій сторінці сайту і конверсії (за наявності лічильника Метрики). Чим докладніші та коректніші дані нам вдалося отримати, тим точніше буде підібрано фрази. У міру накопичення статистики система навчається й оптимізує подальше підбирання.

Може бути додано залежно від вибраного режиму:

  • синоніми (мобільний телефон — стільниковий телефон);

  • ключові фрази з описками або помилками (кательня — котельня);

  • мінус-слова (iphone 5s -копія -встановлювати -рингтон);

  • початкові ключові фрази з використанням інших частин мови (стоматологічний кабінет — кабінет стоматолога);

  • різні варіанти запису моделей (Kenwood 250 — кенвуд хлібопічка);

  • транслітеровані та перекладені початкові ключові фрази (Ritz Carlton — риц карлтон);

  • близькі за змістом фрази (прибирання приміщень — клінінгова компанія).

Додаткові фрази, які працюють недостатньо ефективно, з часом вимикаються автоматично. Для того щоб швидше вимкнути покази за будь-якою запропонованою додатковою релевантною фразою, необхідно усі слова з неї додати до єдиних мінус-слів для всієї кампанії.

Під час показу за додатковою фразою в оголошення з шаблоном буде підставлено фразу за замовчуванням.

Налаштування

Оптимальні налаштування виставлено за замовчуванням. За потреби ви можете змінити їх.

Витрати

Витрати коштів на покази за додатковими релевантними фразами можна обмежити. Рівень витрат зазначається у відсотках від загальних витрат кампанії. 100 % означає, що на покази за додатковими фразами можна витратити весь бюджет кампанії.

Режим

Ви можете вибрати один із трьох режимів підбирання. Різницю між режимами описано на вкладках нижче.

До початкових ключових фраз додається мінімальна кількість найближчих за змістом фраз і очевидних варіантів написання моделі товару.

Якщо на сторінці переходу встановлено лічильник Метрики, відстежуються параметри за кількістю переходів та їх вартістю. Система швидко реагує на фрази, які були додані автоматично, але працюють недостатньо ефективно, і вимикає їх.

До початкових ключових фраз додається стільки близьких за змістом фраз, скільки буде потрібно для найповнішого охоплення цільової аудиторії. Система відстежує тематику кампанії, регулярно додає нові фрази і оперативно вимикає найменш ефективні з них.

Якщо на сторінці переходу встановлено лічильник Метрики, відстежується статистика за кількістю переходів та їх вартістю. У міру накопичення статистики система аналізує якість розширення і навчається на складних прикладах, оптимізуючи подальший підбір.

Система намагається привести на сайт якомога більше відвідувачів за допомогою максимально можливої кількості близьких за змістом фраз — синонімів і схожих запитів інших частин мови, різних варіантів написання моделі товару, асоціацій і транслітерацій. При цьому вона безперервно працює над збільшенням кількості релевантних фраз. Показники конверсії у рамках цього налаштування не відстежуються.
Приклад підбирання додаткових фраз

Ключова фраза

Мінімальний

Оптимальний

Максимальний

ремонт квартир

відремонтувати квартиру

ремонт квартир у києві

все для ремонту

ламінат дуб білений

вирівнювання стелі

телевізор panasonic

телевізор панасонік

телевізор 3d

техніка для дому

домашній кінотеатр

вікна пластикові

пластикові склопакети

вікна пвх

теплий склопакет

встановлення вікон

укоси вікна

скління балкона

Оптимізація конверсії за ціллю

Виберіть ціль, наприклад «Поклав товар у кошик». З усіх доданих фраз система вибиратиме для показу саме ті, переходи за якими найчастіше приводять до досягнення цієї цілі. Вибрати ціль можна у режимі Мінімальний або Оптимальний.

Для оптимізації конверсії потрібно, щоб після запуску рекламної кампанії відбувся хоча б один цільової візит (наприклад, відвідувач, що перейшов за оголошенням, поклав товар у кошик).

Зверніть увагу, що ціль, зазначена у налаштуваннях автоматичної стратегії («Середня ціна конверсії», «Середня рентабельність інвестицій» або «Тижневий бюджет: Максимальна конверсія»), має пріоритет над зазначеною у цьому налаштуванні.

Призначення ставок і CTR

Директ автоматично призначає ставку для кожної доданої фрази, орієнтуючись на ставки ваших вихідних фраз. У процесі показів ставку для доданої фрази може бути скореговано залежно від її продуктивності. Максимальна ставка за додатковою релевантною фразою не перевищує ставки за початковою фразою. Під час відбору для показу початкова ключова фраза має пріоритет над доданою фразою.

CTR, накопичений за додатковими релевантними фразами, не впливає на CTR початкових фраз і оголошення.

Статистика показів

Отримати інформацію про покази та кліки за автоматично доданими фразами можна у Майстрі звітів.

Подивитися фрази, які було додано, можна у звіті «Автоматично додані фрази» на сторінці Замовлення звітів. Якщо ви вважаєте, що якісь фрази не підходять для вашої кампанії, їх можна вимкнути за допомогою мінус-слів.

Оцініть статтю
Дякуємо за ваш відгук!