Директ
Довідка
Зворотний зв'язок

Покази за умовами підбирання аудиторії

Ви можете показувати свої оголошення заздалегідь підібраній аудиторії чи тій, яка відвідала сайт і виконала там певні дії. Залежно від поведінки відвідувачів сайту ви можете показувати їм різні оголошення. Такі оголошення будуть показуватися тільки в мережах (РМЯ і зовнішні мережі).

Налаштування умов підбирання аудиторії допоможе вам вирішити різні завдання просування, наприклад:

  • Збільшити конверсію відвідувачів у клієнтів, показавши спонукальне оголошення тим, хто був на сайті, але не скористався вашою пропозицією.

  • Збільшити кількість контактів відвідувача з брендом і зміцнити асоціації. Для цього тим, хто вперше побував на сайті, можна показувати рекламу-нагадування про ваші новинки або акції.

  • Збільшити кількість відгуків та рекомендацій для продукту. Тим, хто успішно здійснив купівлю, пропонувати доповнювальні товари або послуги, а також мотивувати їх поділитися інформацією про сайт із друзями.

Налаштування умов підбирання аудиторії може помітно підвищити ефективність реклами — за нашими даними, конверсія під час другого та наступних візитів на сайт одного і того ж користувача підвищується в середньому на 35 %.

Обмеження. 

Умови підбирання аудиторії не застосовуються для реклами «дорослої» і медичної тематик.

Як працює підбирання аудиторії

Умова підбирання аудиторії є комбінацією цілей/сегментів Яндекс.Метрики і сегментів Яндекс.Аудиторій, за допомогою якої можна описати цікаву для вас категорію потенційних клієнтів.

Цілі та сегменти Метрики

Встановіть лічильник Метрики на кожну сторінку вашого сайту. У лічильнику налаштуйте цілі або сформуйте сегменти, відповідно до яких ви хочете показувати оголошення. Зверніть увагу, в умовах підбирання аудиторії можна використовувати тільки прості (нескладені) цілі.

Цілі описують поведінку конкретного відвідувача на вашому сайті, наприклад:

  • відкрив сторінку з акцією;
  • поклав у кошик товар зі знижкою;
  • розпочав оформлення замовлення.

Так можна встановити ціллю перегляд сторінки зі знижками

Сегменти описують характеристики відвідувача в конкретному візиті, наприклад:

  • звідки відвідувач перейшов на сайт (із соціальних мереж, з пошуку Яндекса...);

  • з якого пристрою відвідувач переглядав сайт (мобільний телефон, настільний комп'ютер...), у якій операційній системі та браузері;

  • соціально-демографічні характеристики відвідувача: стать і вік.

Так можна створити сегмент переходів із соціальних мереж

Відвідування, які задовольняють налаштовані цілі або сегменти, автоматично об'єднуються у групу для створення умов підбирання аудиторії. Залишається лише прив'язати ці групи до потрібних оголошень в інтерфейсі Директа.

Сегменти Аудиторії

Завантажте в Аудиторії дані про потенційних клієнтів і сформуйте сегмент. У цьому сегменті буде увімкнено усі відомі Яндексу контакти цікавих вам користувачів. Щоб показувати свої оголошення саме їм, виберіть створений сегмент в умовах підбирання аудиторії цих оголошень.

Якщо у вас вже є сегменти Аудиторій, ви можете знаходити нових потенційних клієнтів за допомогою технології Look-alike. Наприклад, якщо у вас є сегмент із контактами постійних клієнтів, ви можете сформувати новий сегмент із контактами людей, близьких до них за інтересами і поведінкою в інтернеті.

Використання кількох різних цілей і сегментів дозволяє точніше виділити цікаву вам аудиторію та створити для неї персоніфіковане рекламне повідомлення.

Примітка. 

Чим більше умов показу оголошень, тим менше охоплення аудиторії.

Статистика показів за умовами підбирання аудиторії доступна у звіті За фразами.

Як додати в оголошення умову підбирання аудиторії

Умови підбирання аудиторії можна додати на сторінці створення або редагування оголошення. Для цього на сторінці редагування оголошення виберіть Умови підбирання аудиторіїДодати.

Умова підбирання аудиторії є комбінацією цілей/сегментів Метрики або сегментів Аудиторій, за допомогою якої можна описати поведінку цікавої вам категорії відвідувачів. Умова складається з одного або кількох наборів, об'єднаних оператором «І» (не більше 50).

В одному наборі можна використовувати цілі, сегменти або і те, й інше (не більше 250). Передбачено різні варіанти виконання умови показу — Виконано усі, Виконано хоча б одну або Не виконано жодної.

Обмеження. 

Умова, яка складається лише з невиконаних цілей (блок Не виконано жодної), може використовуватися лише для корегування ставок.

Для кожної цілі або сегмента Метрики встановіть період від 1 до 90 днів. Оголошення показуватимуться аудиторії, яка виконала зазначену умову за цей період. Термін виконання цілі або потрапляння у сегмент можна встановити у певному часовому інтервалі, наприклад у період від 7 до 14 днів тому. Для цього створіть два набори. У перший набір додайте ціль із терміном 14 днів та умовою Виконано хоча б одну, а у другий — із терміном 7 днів і умовою Не виконано жодної.

Після збереження умову буде додано до оголошення. Усі створені умови можна подивитися на сторінці Мої кампаніїСписок умов підбирання аудиторії.

Створену одного разу умову можна додати до будь-якої кількості оголошень в одній або кількох кампаніях. Для цього на сторінці редагування групи оголошень виберіть пункт Умови підбирання аудиторії і перейдіть на вкладку Збережені умови. Виберіть потрібні умови і натисніть на кнопку Додати. Можна створити не більше 2000 умов підбирання аудиторії на акаунт. До оголошення можете додати будь-яку кількість умов.

У разі якщо для вашого логіна недоступна жодна ціль або сегмент, створіть їх у Метриці або Аудиторіях. Ви також можете запитати доступ до вже наявних цілей або сегментів Метрики на чужому лічильнику. Для цього перейдіть на сторінку Мої кампаніїСписок умов підбирання аудиторіїОтримати доступ до цілей Метрики.

Особливості налаштування умов підбирання за цілями Метрики

Якщо у Метриці ви поєднуєте кілька цілей, до вибірки потраплять лише відвідувачі, які виконали усі ці цілі за один візит. Наприклад, якщо у Метриці створено сегмент із двома виконаними цілями «Відвідування сторінки з акцією» і «Замовлення товару зі знижкою», до вибірки потраплять відвідувачі сайту, які встигли ознайомитися з акцією і замовити товар зі знижкою за один візит.

Щоб охопити тих, хто виконав обидві дії незалежно від часу, створіть у Метриці дві окремі умови «Відвідування сторінки з акцією» і «Замовлення товару зі знижкою» та об'єднайте їх вже у Директі.

У Метриці не можна створити ціль із негативною умовою, наприклад «Товар не куплено». Створюйте цілі з позитивною умовою «Здійснено купівлю» і додайте заперечення вже у Директі: умова «Здійснено купівлю» — Не виконано жодної.

Призначення ставок

Умови підбирання аудиторії дозволяють знайти користувачів, які можуть вважатися вашими потенційними покупцями (наприклад, вони вже були на сайті). Підвищивши ставки для оголошень за умовами підбирання аудиторії, ви зможете охопити більше зацікавлених користувачів і показувати їм релевантнішу рекламу. Ви можете призначити ціну кліка для кожної умови підбирання аудиторії, якщо використовуєте стратегію з ручним керуванням ставками.

При цьому важливо враховувати цінність залучення користувачів із різних цільових груп. Наприклад, відвідувачів, які цікавилися дорогими товарами або послугами, можна вважати ціннішою аудиторією. Для такої групи доцільно призначати вищі ставки, щоб отримати якісніші майданчики і місця показу.

Примітка. 

Можлива ситуація, коли один користувач виконає умови показу кількох різних оголошень. Найімовірніше, йому буде показано оголошення з вищою ставкою — тобто для ціннішої, з точки зору рекламодавця, цільової групи.

Оцініть статтю
Дякуємо за ваш відгук!