Директ
Довідка
Зворотний зв'язок

Моніторинг доступності сайтів

Для сповіщення рекламодавців про можливі проблеми з доступністю сайтів на Яндекс.Директі працює функція моніторингу на основі даних Метрики. Алгоритм моніторингу постійно стежить за статистикою відвідуваності сайту й у разі різких коливань перевіряє підозрілий сайт на доступність, запитуючи головну сторінку. Користувачеві, що підписався на послугу сповіщень моніторингу, надсилаються електронною поштою два типи повідомлень із зазначенням адрес сайтів:

  • про проблеми із сайтом, якщо за результатами перевірки сайт не відповідає;

  • про відновлення сайту, коли сайт переходить у робочий стан.

Підписка на моніторинг

Підписатися на сповіщення моніторингу можна на сторінці редагування лічильника в інтерфейсі Метрики, у блоці Сповіщати мене про проблеми у роботі сайту.

Додатково можна підписатися на отримання SMS-сповіщень і зазначити час доби, впродовж якого ви хочете їх отримувати. Для роботи SMS-сповіщень потрібно зазначити номер мобільного телефону.

Автоматичне вимкнення оголошень

Щоб не витрачати рекламний бюджет даремно, коли сайт недоступний, функція моніторингу може автоматично вимикати оголошення, які ведуть на проблемний сайт, і поновлювати покази після того, як сайт відновить роботу. Увімкнути цю опцію можна у параметрах рекламної кампанії, позначивши пункт «Моніторинг сайту: зупиняти оголошення, якщо сайт не працює»:

Функції моніторингу доступні тільки користувачам Метрики. Для коректної роботи повинна виконуватися одна із двох умов:

  • логін у Метриці збігається з логіном у Директі;

  • у параметрах кампанії зазначено номер лічильника.

Оголошення вимикаються автоматично, якщо сайт був недоступний більше 15 хвилин.

Додатково можна підписатися на отримання SMS-сповіщень. Для роботи SMS-сповіщень потрібно зазначити номер мобільного телефону. Користувачеві, що підключив цю опцію, надсилаються такі два типи сповіщень:

  • про зупинку оголошень, які ведуть на недоступний сайт;

  • про відновлення показів раніше вимкнених оголошень після відновлення роботи сайту.

Через обмеження довжини SMS-повідомлення, у них не зазначаються адреси сайтів і номери рекламних кампаній.

Статус моніторингу зазначено вгорі на сторінці кампанії. Зупинені оголошення продовжують відображатися на вкладці «Активні», але позначаються знаком оклику. Їх можна увімкнути для показу вручну за посиланням «Відновити покази» або з допомогою масових операцій, позначивши потрібні групи оголошень і вибравши пункт «Відновити покази» зі списку внизу сторінки).

Увага! 
  • Для повноцінного використання моніторингу сайту необхідний достатній обсяг трафіку (понад 100 показів сторінок на тиждень): робота моніторингу для сайтів із невеликою відвідуваністю не гарантована.

  • Для перевірки доступності сайту використовується робот, useragent якого — Mozilla/5.0 (compatible; YandexMetrika/2.0; +http://yandex.com/bots). У ряді випадків налаштування сервера можуть забороняти приймати запити від невідомих браузерів, що може призвести до неправдивого спрацьовування сповіщень про недоступність сайту.

  • Під час перевірки доступності сайту роботи Директа можуть завантажувати сторінки, навіть якщо вони заборонені для індексації в robots.txt або метатегах. Обмеження директиви Crawl-delay також може бути перевищено.

  • Автоматичне вимкнення реклами може не спрацювати, якщо сайт вимкнено за несплату, і замість помилки видається сторінка хостинг-провайдера. У цьому випадку робот вважає сайт таким, що працює, і не зупиняє показ оголошень.

Оцініть статтю
Дякуємо за ваш відгук!