Директ
Довідка
Зворотний зв'язок

Віртуальна візитка

Віртуальна візитка — простий інструмент для підвищення ефективності реклами в Директі. Вона не просто виділяє рекламу на тлі конкурентів, але і помітно скорочує шлях потенційного покупця до звернення у вашу компанію. За нашими даними, оголошення з віртуальною візиткою в середньому залучає до 12 % більше відвідувачів на сайт рекламодавця.

Чим корисна віртуальна візитка

Робить оголошення помітним

Після заповнення контактної інформації до вашого оголошення на пошуку автоматично додадуться додаткові елементи, які допоможуть підвищити його клікабельність:

  • посилання «Контактна інформація» — веде користувачів на сторінку з контактами;
  • станція метро — для компаній із Києва, Москви і Санкт-Петербурга;
  • режим роботи і номер телефону вашої компанії.

Не вимагає додаткових витрат

Одна з головних переваг віртуальної візитки полягає в тому, що при всій своїй ефективності вона не вимагає збільшення витрат на рекламу — перехід за візиткою оплачується так само, як і один клік на оголошення.

Навіть якщо під час перегляду візитки користувач перейшов на ваш сайт, ви заплатите лише за один клік.

Стимулює дзвінки мобільних користувачів

Часто, коли люди шукають товари або послуги з мобільного пристрою, вони хочуть зробити замовлення тут і зараз. За допомогою візитки ви зможете ефективно обробляти цей «гарячий» попит: в оголошенні відображається телефон із візитки, і користувачеві досить натиснути на нього, щоб набрати ваш номер.

Пропонує більше простору для тексту, що продає
У віртуальній візитці є додаткове текстове поле, де ви можете докладніше розповісти про переваги вашої пропозиції, описати вигідні умови доставки або додати будь-яку іншу інформацію, яка не вмістилася в основний текст оголошення.
Підвищує довіру
Коли людина одразу бачить максимум корисної інформації про місце розташування і режим роботи компанії, це позитивно впливає на його довіру до вашої організації. Користувач швидше перейде за максимально інформативним оголошенням із зазначенням даних про компанію і, навпаки, із меншою довірою поставиться до організації, яка мало розповіла про себе.

Як додати або відредагувати візитку

Заповнити візитку для одного оголошення ви можете на сторінці створення або редагування оголошення (блок Адреса і телефон).

Cтворити єдину візитку для всіх оголошень кампанії можна на сторінці редагування параметрів кампанії (блок Єдина адреса і телефон для всіх оголошень).

Для групового керування візитками призначений Майстер заповнення віртуальних візиток. За допомогою цього інструмента ви можете:

  • додати одну і ту ж візитку в кілька оголошень, створити нову або вибрати з наявних у кампанії чи в акаунті;
  • відредагувати візитку одразу у всіх оголошеннях, в які її додано.

Щоб перейти у Майстер візиток, на сторінці рекламної кампанії в лівому верхньому куті натисніть на посилання Віртуальні візитки.

Поради щодо заповнення візитки

  • Переконайтеся, що номер телефону та режим роботи зазначено правильно, щоб потенційні клієнти могли додзвонитися до вас у робочий час.
  • Уточніть місце розташування організації, встановивши вручну точку на карті, якщо ви перебуваєте в нетривіальному місці (наприклад, автосервіс під мостом або кіоск у парку).
  • Використовуйте додаткове текстове поле Докладніше про товар/послугу, щоб розповісти більше про переваги вашої пропозиції.
Оцініть статтю
Дякуємо за ваш відгук!