Директ
Довідка
Зворотний зв'язок

Прогноз бюджету

Щоб попередньо оцінити витрати на рекламну кампанію, скористайтеся інструментом Прогноз бюджету. Він дасть можливість розрахувати бюджет на місяць для вибраних вами регіонів показу і ключових фраз, а також дізнатися орієнтовну вартість переходу за оголошеннями.

Для розрахунку бюджету перейдіть за посиланням Прогноз бюджету вгорі сторінки. Прогноз доступний лише авторизованим користувачам: введіть свої логін і пароль на Яндексі або зареєструйтесь.

Крок 1. Виберіть регіони показу оголошення

  • Вибирайте лише ті регіони, жителям яких буде зручно працювати з вами. Не зазначайте регіони, в які не здійснюєте доставку. З метою економії бюджету можна обмежитися одним містом — тим, в якому розташована ваша компанія.

  • Якщо ви працюєте одразу в кількох містах, наприклад в Запоріжжі та Кривому Розі, створіть окреме оголошення для кожного міста. У Директі створення нових оголошень не спричиняє додаткових витрат, оскільки ви платите не за розміщення оголошення, а за переходи на вашу сторінку.

Крок 2. Зазначте ключові фрази

  • Ключові фрази повинні відповідати темі вашого оголошення. Уявіть собі, які запити можуть вводити ті люди, які хочуть знайти ваш товар або пропоновану послугу.

  • Використовуйте точні та конкретні формулювання. Порівняйте: ремонтремонт телевізораремонт телевізорів Toshiba. Остання фраза працюватиме краще, оскільки найточніше відображає зацікавлення користувача — вашого майбутнього клієнта.

    Інші рекомендації щодо підбирання фраз...

Крок 3. Натисніть на кнопку «Порахувати» внизу сторінки

Крок 4. Скоректуйте ключові фрази

Ви можете відредагувати, видалити і додати ключові фрази — прогноз буде перераховано. Якщо фраза у прогнозі відображається сірим кольором і зі значком , система попереджає вас про її можливо низьку ефективність. Таку фразу краще одразу замінити.

Які дані містять прогноз бюджету

Для кожної ключової фрази Директ розраховує такі показники:

  • Прогноз середньої ціни кліка — скільки в середньому буде коштувати перехід за оголошенням, показаним за цією ключовою фразою. Ціна кліка залежить від конкуренції з іншими рекламодавцями за цією фразою, тому ціна для різних фраз відрізняється.

  • Прогноз CTR — середня клікабельність оголошень, показаних за цією ключовою фразою. CTR  — це відношення кількості кліків на оголошення до кількості його показів, характеризує ефективність реклами.

  • Прогноз показів — скільки очікується показів за цією ключовою фразою протягом місяця.

  • Прогноз бюджету — ваші можливі витрати за місяць за цією фразою.

Рекламні місця у результатах пошуку

Щоб оголошення показувалося на вищій позиції у результатах пошуку, необхідно призначити вищу ціну кліка. Прогноз розраховується для таких позицій показу:

  • 1-ше спецрозміщення — перша позиція над результатами пошуку

  • 2-ге спецрозміщення — друга позиція над результатами пошуку;

  • спецрозміщення — блок над результатами пошуку;

  • 1-ше місце — перша позиція у блоці гарантованих показів (під результатами пошуку на першій сторінці);

  • гарантовані покази — блок під результатами пошуку на першій сторінці.

Дізнайтеся більше про позиції показу...

Чому реальні витрати можуть відрізнятися від прогнозованих?

Прогноз бюджету використовує статистику щодо усіх оголошень, показаних за цією ключовою фразою за останні 30 днів. Однак кількість конкуруючих оголошень, їх ставки та CTR можуть змінюватися у процесі роботи нової рекламної кампанії.

CTR ваших оголошень залежатиме від привабливості заголовка і тексту, їх релевантності запиту користувача. CTR різних оголошень за однією і тією ж ключовою фразою може істотно відрізнятися. Чим вище CTR, тим більше кліків приносить оголошення, але ціна входу в гарантовані покази і на 1-ше місце при цьому знижується.

Крім того, прогноз бюджету не враховує деякі фактори:

  • покази оголошень у мережах (РМЯ і зовнішні мережі);

  • сезонність попиту на деякі товари (наприклад, літні шини).

Оцініть статтю
Дякуємо за ваш відгук!