Директ
Довідка
Зворотний зв'язок

Прогноз бюджету

Щоб попередньо оцінити витрати на рекламну кампанію, скористайтеся інструментом Прогноз бюджету. Він дасть можливість розрахувати бюджет на місяць для вибраних вами регіонів показу і ключових фраз, а також дізнатися орієнтовну вартість переходу за оголошеннями.

Для розрахунку бюджету перейдіть за посиланням Прогноз бюджету вгорі сторінки. Прогноз доступний лише авторизованим користувачам: введіть свої логін і пароль на Яндексі або зареєструйтесь.

Крок 1. Виберіть регіони показу оголошення
  • Вибирайте лише ті регіони, жителям яких ви хочете показувати свої оголошення. Не зазначайте регіони, в які не здійснюєте доставку. З метою економії бюджету можна обмежитися одним містом — тим, в якому розташована ваша компанія.

  • Якщо ви працюєте одразу в кількох містах, наприклад у Запоріжжі та Кривому Розі, ви можете створити окреме оголошення для кожного міста. У Директі створення нових оголошень не спричиняє додаткових витрат, оскільки ви платите не за розміщення оголошення, а за переходи на вашу сторінку.

    Докладніше про вибір регіонів

Крок 2. Налаштуйте параметри розрахунку
  • Виберіть період, що вас цікавить. Наприклад, можна побудувати прогноз на наступний тиждень, на найближчі 30 днів, на грудень або на 4 квартал.

  • За потреби ви можете змінити валюту, в якій буде побудовано прогноз, або сформувати прогноз лише для реклами на мобільних.

Крок 3. Зазначте ключові фрази
  • Ключові фрази повинні відповідати темі вашого оголошення. Уявіть собі, які запити можуть вводити ті люди, які хочуть знайти ваш товар або пропоновану послугу.

  • Використовуйте точні та конкретні формулювання. Порівняйте: ремонтремонт телевізораремонт телевізорів Toshiba. Остання фраза працюватиме краще, оскільки найточніше відображає зацікавлення користувача — вашого майбутнього клієнта.

    Інші рекомендації щодо підбирання фраз

Крок 4. Натисніть на кнопку «Порахувати»

Крок 5. Скоректуйте ключові фрази

Ви можете відредагувати, видалити і додати ключові фрази — прогноз буде перераховано. Якщо фраза у прогнозі відображається сірим кольором і зі значком , система попереджає вас про її можливо низьку ефективність. Таку фразу краще одразу замінити.

Які дані містять прогноз бюджету

Для кожної ключової фрази Директ розраховує такі показники:

  • Прогноз середньої ціни кліка — середній розмір ставки, який дозволить вашим оголошенням потрапити на вибрану позицію показу. Ставка залежить від показників конкретного оголошення та конкуренції з іншими рекламодавцями, тому для різних фраз відрізняється.

  • Списувана сума — середня вартість переходу за оголошенням, показаним за певною ключовою фразою. Докладніше про розрахунок списуваної ціни

  • Прогноз CTR — середня клікабельність оголошень, показаних за цією ключовою фразою. CTR  — це відношення кількості кліків на оголошення до кількості його показів, характеризує ефективність реклами.

  • Прогноз показів та кліків — скільки очікується показів та переходів за цією ключовою фразою за вибраний період.

  • Прогноз бюджету — ваші можливі витрати за цією фразою.

Рекламні місця у результатах пошуку

Щоб оголошення показувалося на вищій позиції у результатах пошуку, потрібно призначити вищу ставку. Прогноз розраховується для таких позицій показу:

  • 1-ше спецрозміщення — перша позиція над результатами пошуку;

  • 2-ге спецрозміщення — друга позиція над результатами пошуку;

  • спецрозміщення — блок над результатами пошуку;

  • 1-ше місце — перша позиція у блоці гарантованих показів (під результатами пошуку на першій сторінці);

  • гарантовані покази — блок під результатами пошуку на першій сторінці.

Докладніше про позиції показу

Чому дані на сторінці кампанії відрізняються від зазначених у прогнозі

Прогноз бюджету розраховує середні показники для всіх вибраних фраз у всіх регіонах, а на сторінці кампанії ви бачите показники конкретної групи оголошень на поточний момент для найдорожчого регіону.

Чому реальні витрати можуть відрізнятися від прогнозованих

Прогноз бюджету використовує статистику щодо всіх оголошень, показаних за останні 28 днів. Проте кількість оголошень, що конкурують, їх ставки, коефіцієнти якості та CTR можуть змінюватися у процесі роботи нових рекламних кампаній.

CTR і коефіцієнти якості ваших оголошень залежатимуть від привабливості заголовка і тексту, їх релевантності запиту користувача. CTR різних оголошень за однією і тією ж ключовою фразою може істотно відрізнятися. Чим вище CTR, тим більше кліків приносить оголошення, але ціна входу в гарантовані покази і на 1-ше місце при цьому знижується.

Крім того, прогноз бюджету не враховує сезонність попиту на деякі товари (наприклад, літні шини).

Оцініть статтю
Дякуємо за ваш відгук!