Директ
Довідка
Зворотний зв'язок

Позиції показу на пошуку

Рекламні місця у результатах пошуку

Кількість оголошень у результатах пошуку залежить від пристрою, на якому буде показано рекламу.

На сторінках результатів пошуку Яндекса оголошення можуть бути показані у таких блоках:

Спецрозміщення

Блок спецрозміщення розташований над результатами пошуку. Може містити до трьох оголошень. Покази в цьому блоці приносять найбільшу кількість кліків.

Гарантовані покази

Блок гарантованих показів містить до чотирьох оголошень. Як правило, блок гарантованих показів розташований під результатами пошуку. У деяких випадках блок може розміщуватися праворуч від результатів пошуку.

Примітка. Оголошення, відібрані у блоки спецрозміщення і гарантованих показів, показуються гарантовано на кожен пошуковий запит, що точно збігається з ключовою фразою.
Динамічні покази

Оголошення, які не потрапили у гарантовані покази, можуть відображатися в блоці динамічних показів, у ротації (тобто чергуючись) з оголошеннями інших рекламодавців.

Блок динамічних показів зазвичай розміщений під результатами пошуку на другій та наступних сторінках результатів пошуку і містить до чотирьох оголошень. Якщо блок гарантованих показів розміщений праворуч від результатів пошуку, то блок динамічних показів розташовується під ним і містить до п'яти оголошень.

Ціни позицій показу

Для кожної ключової фрази Директ розраховує ціни для таких позицій:

  • вхід у гарантію;
  • ціна 1-го місця (у блоці гарантованих показів);
  • вхід у спецрозміщення;
  • ціна 2-го місця у спецрозміщенні (не відображається для реклами мобільних програм);
  • ціна 1-го місця у спецрозміщенні.

Ставка на рівні ціни позиції показу оголошень на сторінках результатів пошуку Яндекса (або вище) забезпечує більшість показів оголошень групи на цій позиції на пошуковий запит, що точно збігається із ключовою фразою.

Підвищувальні коефіцієнти до ціни кліка і додаткові налаштування цін на мобільних пристроях у розділі Корегування ставок не враховуються під час розрахунку ціни позиції показу оголошень на сторінках результатів пошуку Яндекса. Таким чином, під час показу певним користувачам виставленої ціни може не вистачити для потрапляння на бажану позицію, якщо в одного або кількох рекламодавців використовується відповідний коефіцієнт або відповідне корегування ставки для цього типу користувачів.

Як забезпечити показ оголошення на вищій позиції?

Оголошення для показу на кожній позиції відбираються на основі показників клікабельності (CTR), коефіцієнта якості та ставки за клік. Оголошення з найкращими показниками потрапляють у спецрозміщення і блок гарантованих показів. Інші оголошення можуть потрапити у динамічні покази, де ймовірність показу також залежить від цих показників.

Під час розрахунку CTR враховуються покази та кліки всіх оголошень у групі на цю ключову фразу за останні 28 днів. Якщо статистичних даних недостатньо, використовується прогноз.

Коефіцієнт якості враховує безліч факторів: релевантність оголошення запитові, статистичні дані щодо оголошення, релевантність оголошення сторінці сайту, на яку веде посилання, тощо.

Таким чином, домогтися вищої позиції показу оголошення можна не тільки за рахунок збільшення ставок, але й шляхом підвищення ефективності реклами.

Дізнайтеся більше

  • Будь ласка, прочитайте правила показу. Правила містять докладну інформацію про умови показу оголошень.

  • Від чого залежить ціна входу в гарантовані покази, на 1-ше місце і в спецрозміщення, можна дізнатися у розділі Торги: керування ціною кліка.

Оцініть статтю
Дякуємо за ваш відгук!