Про Рекламну мережу Яндекса

Рекламна мережа Яндекса (РМЯ) — це система розміщення реклами на сайтах, у мобільних програмах і програмах Smart TV. На цих платформах показуються рекламні блоки Яндекс.Директа.

До Рекламної мережі Яндекса приймаються лише відвідувані та якісні ресурси. Кожна заявка на вступ до Рекламної мережі проходить багатоступеневу модерацію на предмет відповідності правилам участі. Яндекс не приймає до участі в Рекламній мережі ресурси з неякісним контентом або сайти, створені спеціально для заробітку на розміщенні реклами.

Ви можете бути впевнені у якості аудиторії Рекламної мережі Яндекса. Зараз це 74 мільйони користувачів, значна частина яких не перетинається з користувачами пошуку Яндекса. Таким чином, розміщення реклами на сайтах РМЯ дозволить вам збільшити охоплення аудиторії.

Зверніть увагу на низький показник перетинання відвідувачів пошуку Яндекса та відвідувачів сайтів — учасників РМЯ.



Дані: Дослідження Яндекса, лютий 2017 (аудиторія пошуку Яндекса та сайтів — учасників РМЯ: середня кількість користувачів, які бачили понад 50 % площі рекламного банера протягом як мінімум двох секунд).

Вартість кліка у РМЯ залежить від якості аудиторії кожного сайту-партнера, конкурентної ситуації, кількості сайтів потрібної тематики в мережі на цей момент. Під час роботи із більшістю стратегій Директа рекламодавець може регулювати витрати бюджету в РМЯ, обмежуючи вартість кліка. Максимальна вартість зазначається у відсотках від максимальної ставки на пошуку, не більше 100 %.

Для тоншого налаштування ви можете використовувати стратегію з ручним керуванням ставками. Щоб вручну задати вартість кліків у мережах, у налаштуваннях стратегії слід вибрати покази лише у мережах або увімкнути роздільне керування ставками. Якщо в оголошення низький CTR, це не буде негативно позначатися на цінах за клік на нього на пошуку.

Якщо ви хочете розміщувати на своєму сайті оголошення Яндекс.Директа, ознайомтеся з правилами участі Рекламної мережі Яндекса.

Наші партнери

Ось деякі з десятків тисяч сайтів — партнерів РМЯ:

Зовнішні мережі

Окрім РМЯ, оголошення Директа може бути показано на тематичних майданчиках зовнішніх мереж, наприклад Smaato.

Яндекс уважно перевіряє кожен ресурс (сайт, мобільну програму тощо), на якому може бути показано оголошення Директа. Майданчики зовнішніх мереж проходять модерацію та підключені до моніторингу якості так само, як і ресурси РМЯ.

Ваші оголошення автоматично показуватимуться в зовнішніх мережах, якщо у вас у кампанії увімкнено покази в мережах.