Директ
Довідка
Зворотний зв'язок

Про Рекламну мережу Яндекса

Рекламна мережа Яндекса (РМЯ) — це група сайтів, на яких показуються оголошення Яндекс.Директа. Рекламна мережа об'єднує майданчики на різних платформах: веб-сайти, їх версії для мобільних пристроїв, мобільні програми, смарт ТВ. До Рекламної мережі Яндекса приймаються лише відвідувані та якісні майданчики. Кожен майданчик, який подав заявку на вступ до РМЯ, перевіряється на відповідність умовам участі. Яндекс не приймає в РМЯ ресурси з неякісним контентом і сайти, створені спеціально для заробітку на розміщенні реклами.

Ви можете бути впевнені в якості аудиторії РМЯ. Зараз це 74 мільйони користувачів, значна частина яких не перетинається з користувачами пошуку Яндекса. Таким чином, розміщення реклами на сайтах РМЯ дозволить вам збільшити охоплення аудиторії.

Зверніть увагу на низький показник перетинання відвідувачів пошуку Яндекса і відвідувачів сайтів — учасників Рекламної мережі Яндекса.

Дані: Дослідження Яндекса, травень 2016 (аудиторія пошуку Яндекса і сайтів — учасників РМЯ: середня кількість користувачів, які бачили понад 50 % площі рекламного банера протягом як мінімум двох секунд).

Дані: Дослідження Яндекса, травень 2016 (аудиторія пошуку Яндекса і сайтів — учасників РМЯ: середня кількість користувачів, які бачили понад 50 % площі рекламного банера протягом як мінімум двох секунд).

Дані: Дослідження Яндекса, травень 2016 (аудиторія пошуку Яндекса і сайтів — учасників РМЯ: середня кількість користувачів, які бачили понад 50 % площі рекламного банера протягом як мінімум двох секунд).

Дані: Дослідження Яндекса, травень 2016 (аудиторія пошуку Яндекса і сайтів — учасників РМЯ: середня кількість користувачів, які бачили понад 50 % площі рекламного банера протягом як мінімум двох секунд).

Вартість кліка у Рекламній мережі Яндекса залежить від якості аудиторії кожного сайту-партнера, конкурентної ситуації, кількості сайтів потрібної тематики в мережі на цей момент. Під час роботи із більшістю стратегій Директа рекламодавець може регулювати витрати бюджету в РМЯ, обмежуючи вартість кліка. Максимальна вартість зазначається у відсотках від максимальної ставки на пошуку, не більше 100 %.

Для тоншого налаштування ви можете використовувати стратегію з ручним керуванням ставками. Щоб вручну задати вартість кліків у мережах, у налаштуваннях стратегії слід вибрати покази лише у мережах або увімкнути роздільне керування ставками при показах на всіх майданчиках. Якщо в оголошення низький CTR у Рекламній мережі — це не буде негативно позначатися на цінах за клік на нього на пошуку.

Якщо ви хочете розміщувати на своєму сайті оголошення Яндекс.Директа, ознайомтеся з умовами участі сайтів у Рекламній мережі Яндекса.

Наші партнери

Ось деякі з десятків тисяч сайтів — партнерів Рекламної мережі Яндекса:

Зовнішні мережі

Крім Рекламної мережі Яндекса оголошення Директа може бути показано на тематичних майданчиках зовнішніх мереж, наприклад Smaato.

Яндекс уважно перевіряє кожен майданчик (сайт або мобільну програму), на якому може бути показано оголошення Директа. Майданчики зовнішніх мереж проходять модерацію та підключені до моніторингу якості так само, як і майданчики Рекламної мережі.

Ваші оголошення автоматично показуватимуться в зовнішніх мережах, якщо у вас у кампанії увімкнено покази в мережах.

ssp
Supply-Side Platform
Sell-Side Platform
Ad Exchange
Ad Network
Оцініть статтю
Дякуємо за ваш відгук!