Директ
Довідка
Зворотний зв'язок

Автофокус. Автоматичне уточнення ключових фраз

Щоб заощадити час рекламодавців і збільшити ефективність рекламних кампаній, у Директі працює система автоматичного уточнення ключових фраз — автофокус.

Автофокус працює на основі статистики запитів користувачів, на які показувалися і клікалися оголошення, уточнюючи малоефективні ключові фрази так, щоб по можливості виключити холості покази, за якими немає кліків. У результаті до неефективної фрази може бути додано мінус-слова.

Наприклад, замість фрази з низькою ефективністю «кухні» може з'явитися уточнена фраза:

кухні -грузинська -дизайн -інтер'єр -італійська.

Сфокусовані фрази будуть мати такі ж ставки, які були у вихідної фрази.

Після уточнення фрази на адресу, зазначену в параметрах кампанії, буде надіслано сповіщення про те, що фраза пройшла автофокусування. Фраза може уточнюватися кілька разів у процесі роботи рекламної кампанії.

Доцільність додавання тих або інших мінус-слів, а також кількість повторних уточнень визначається багатьма параметрами. Деякі фрази з ряду причин (мало статистики, пошукові запити сильно розмиті, дуже нерелевантні варіанти) може бути визнано після першого автофокусування такими, що не підлягають уточненню. В інтерфейсі кампанії уточнені автофокусом фрази позначено буквою .

Увага! 
  • Автофокус увімкнено за замовчуванням для кожної нової рекламної кампанії, керувати ним можна на сторінці параметрів кампанії;

  • Будь-яку ключову фразу ви можете самостійно відредагувати у будь-який момент, незалежно від роботи системи автофокусу;

  • Попередній, уточнений варіант фрази на сторінці керування кампанією автоматично видаляється і замінюється на новий. Статистику за варіантом фрази до уточнення автофокусом можна подивитися у звіті Загальна статистика;

  • Оскільки отримані після автофокусування фрази складено автоматично і вмикаються без попередньої перевірки модератором, вони можуть містити в мінус-словах бренди конкурентів, ненормативну лексику тощо, залежно від того, що містилося в запитах користувачів, на які показувалося оголошення.

Оцініть статтю
Дякуємо за ваш відгук!