Директ
Довідка
Зворотний зв'язок

Поведінковий таргетинг. Показ реклами з урахуванням інтересів користувачів

Яндекс.Директ використовує технологію показу оголошень, основану на врахуванні інтересів користувачів — поведінковий таргетинг. Технологія поведінкового таргетингу дає можливість рекламодавцям ще більш адресно звертатися до цільової аудиторії, оскільки користувачам показуються рекламні пропозиції, які адаптуються під їхні інтереси.

Переваги користувачів визначаються на основі їх пошукових запитів на Яндексі та сайтах — учасниках Рекламної мережі Яндекса. Після аналізу цієї інформації реклама транслюється в мережах (РМЯ і зовнішні мережі). Показ реклами з урахуванням інтересів, по суті, залежить від самого користувача: змінюються його переваги — змінюється і рекламна пропозиція. При цьому рекламне оголошення може бути показане на майданчику, який не відповідає темі оголошення.

Перевага поведінкового таргетингу полягає в тому, що він визначає цільову аудиторію рекламодавця навіть на тих сайтах, де це неможливо зробити за контекстом сторінок, що переглядаються. Додавання поведінкового таргетингу до контекстного дає можливість істотно збільшити обсяг цільової аудиторії, а отже і кількість цільових переходів на ваш сайт.

Усі дані про інтереси користувачів, що опрацьовує Яндекс.Директ, охороняються Угодою про конфіденційність. Показуючи рекламу, Яндекс ніколи не враховує запити на особисті теми (наприклад, медицина, знайомства тощо). Кожен користувач Яндекса може відмовитися від урахування його інтересів під час показу реклами.

Увага! 

Ви можете відмовитися від показу ваших оголошень з урахуванням інтересів користувачів. Це можна зробити у розширених налаштуваннях параметрів кампанії, поставивши галочку в полі «Не враховувати вподобання користувачів».

Оцініть статтю
Дякуємо за ваш відгук!