Директ
Довідка
Зворотний зв'язок

Корегування ставок

Корегування ставок дають можливість рекламодавцям підвищити або знизити ціну кліка у разі показу оголошення певній аудиторії. Ціну кліка можна корегувати за допомогою коефіцієнтів. Коефіцієнт — це задана у відсотках величина, на яку змінюється ставка.

Як працюють корегування ставок

Корегування ставок задаються для певної аудиторії. Якщо користувач належить до цієї аудиторії, то під час показу оголошень за певною ключовою фразою або умовою підбирання ставка автоматично змінюється на заданий коефіцієнт. Таким чином, корегування дозволять показати вибраній аудиторії оголошення на вищій позиції або з більшою імовірністю, ніж це сталося б за початково заданою ставкою.

Можливі такі корегування:

  • Цільова аудиторія — понижувальний або підвищувальний коефіцієнт для аудиторії, що відповідає певним умовам підбирання.
  • Мобільні — понижувальний або підвищувальний коефіцієнт для реклами на мобільних телефонах і смартфонах.
  • Стать і вік — понижувальний або підвищувальний коефіцієнт для аудиторії певної статі або віку.

Задати корегування ставок можна для кампанії або групи оголошень. Якщо ви задали корегування одного типу і для кампанії, і для групи оголошень, буде застосовано корегування для групи.

Щоб не застосовувати корегування ставок для кампанії до певної групи оголошень, для цієї групи встановіть коефіцієнт, що дорівнює нулю.

Наприклад, ви задали корегування для кампанії та встановили коефіцієнт «збільшити на 40 %», але не хочете застосовувати цей коефіцієнт для якоїсь групи оголошень. Для цієї групи встановіть коефіцієнт «0 %».

В автоматичних стратегіях коефіцієнт застосовується до обмеження максимальної ставки.

Наприклад, ви використовуєте автоматичну стратегію із заданим обмеженням максимальної ставки за клік 20 гривень і поставили коефіцієнт для показу на мобільних «збільшити на 100 %» (скорегована ставка — 40 гривень). У разі показу на мобільних може використовуватися ставка 40 гривень.

До ставки можуть одночасно застосовуватися кілька коефіцієнтів (для показу на мобільних, за статтю та віком, за часом доби тощо).

Наприклад, якщо ставка за фразою — 15 гривень, коефіцієнт ставки для чоловіків 18–24 років — «збільшити на 50 %», а коефіцієнт для показу на мобільних — «зменшити на 40 %», то:

  • ставка для показу чоловікам 18–24 років на десктопі або планшеті — 15 + (15*0,5) = 22,5 гривні;

  • ставка для показу жінкам 18–24 років на мобільних пристроях — 15 - (15*0,4) = 9 гривень;

  • ставка для показу чоловікам 18–24 років на мобільних пристроях становить 13,5 гривні (15 + (15*0,5) = 22,5 і 22,5 - (22,5*0,4) = 13,5)

Додавання корегування і коефіцієнтів

Для додавання корегувань перейдіть на сторінку редагування групи оголошень або на сторінку параметрів кампанії та у блоці Корегування ставок натисніть на змінити.

На вкладках нижче докладно описано різні типи корегувань.

Ви можете задати корегування для певних умов підбирання аудиторії.

Наприклад, деякі користувачі були на вашому сайті та поклали товар у кошик, але так і не здійснили купівлю. Додайте корегування з умовою «Поклав товар у кошик» і встановіть підвищувальний коефіцієнт. Так ви збільшите імовірність показу цій потенційно зацікавленій аудиторії.

Виберіть умову підбирання аудиторії та задайте коефіцієнт. Додайте корегування за допомогою кнопки Нова команда (не більше 100). Ви можете задати один коефіцієнт для всіх корегувань у полі Ціна кліка над списком корегувань.

Щоб додати нову умову підбирання аудиторії, перейдіть за посиланням Налаштування умов. Для корегування ставок можна використовувати будь-яку умову підбирання аудиторії, навіть таку, що складається лише із невиконаних цілей. Докладніше про те, як додати умову підбирання аудиторії.

Мінімальний розмір ставки для цільової аудиторії з урахуванням коефіцієнта — мінус 100 % від призначеної ціни кліка (покази буде вимкнено), а максимальний — плюс 1200 % до цієї ціни.

Наприклад, якщо ціна за фразою — 40 гривень, максимально можлива ставка за нею становитиме 520 гривень.

Для того щоб тимчасово увімкнути або вимкнути всі корегування, встановіть перемикач у потрібне положення. Щоб остаточно видалити корегування, натисніть на у рядку з корегуванням.

Ви можете експериментувати з корегуванням ставок, щоб отримувати потрібну кількість переходів із мобільних телефонів і смартфонів. Повністю вимкнути покази на якомусь типі пристроїв неможливо.

Виберіть збільшити або зменшити і задайте коефіцієнт.

Мінімальний розмір ставки для показу на мобільних з урахуванням коефіцієнта — мінус 50 % від призначеної ціни кліка, а максимальний — плюс 1200 % до цієї ціни.

Наприклад, якщо ціна за фразою — 40 гривень, мінімально можлива ставка за нею становитиме 20 гривень, а максимальна — 520 гривень.

Роботу коефіцієнта прив'язано до типу пристрою. Навіть якщо користувач зайшов із телефона на звичайну версію Яндекса, під час показу використовуватиметься ставка для показу на мобільних. До переходів із планшетів застосовуються ставки як для десктопа.

Для того щоб вимкнути корегування, встановіть коефіцієнт «0 %» або видаліть значення.

Якщо ваша цільова аудиторія — користувачі певних статі та віку, використовуйте корегування ставок за цими параметрами. Правильно оцінити склад аудиторії допоможуть зрізи статистики за статтю та віком у Майстрі звітів, а також звіти за демографією у Яндекс.Метриці.

Наприклад, майже всі покупці косметики у вашому інтернет-магазині — жінки близько 30 років. Зазначте стать, вік і встановіть коефіцієнт «збільшити на 120 %», щоб під час показу жінкам 24–35 років оголошення частіше потрапляло на бажані позиції.

Виберіть стать і вік користувача та задайте коефіцієнт. Додайте корегування за допомогою кнопки Нова команда (не більше 10). Ви можете задати один коефіцієнт для всіх корегувань у полі Ціна кліка над списком корегувань.

Примітка. 

Стать Усі включає чоловіків, жінок і тих користувачів, чию стать визначити не вдалося. Вік Будь-який включає користувачів різного віку, в тому числі тих, чий вік визначити не вдалося.

Мінімальний розмір ставки для аудиторії заданих статі та віку з урахуванням коефіцієнта — мінус 100 % від призначеної ціни кліка (покази буде вимкнено), а максимальний — плюс 1200 % до цієї ціни.

Наприклад, якщо ціна за фразою — 40 гривень, максимально можлива ставка за нею становитиме 520 гривень.

Для того щоб тимчасово увімкнути або вимкнути всі корегування, встановіть перемикач у потрібне положення. Щоб остаточно видалити корегування, натисніть на у рядку з корегуванням.

Примітка. 

Ставка з урахуванням коефіцієнта не може бути меншою від мінімального або більшою за максимальне значення для вашої валюти.

Оцініть статтю
Дякуємо за ваш відгук!