Директ
Довідка
Зворотний зв'язок

Заборонені майданчики

Ви можете заборонити показ реклами на вибраних майданчиках Рекламної мережі Яндекса та у зовнішніх мережах. Це можна зробити одним із двох способів:

  • на сторінці параметрів кампанії в розширених налаштуваннях у блоці Заборонені майданчики та зовнішні мережі зазначте домени сайтів, ідентифікатори мобільних програм або назви зовнішніх мереж (усього не більше 1000);

  • на сторінці Статистика у звіті «За майданчиками» виберіть у списку майданчики і забороніть їх у випадному списку Дія.

Якщо ви внесете до списку заборонених певний сайт, оголошення кампанії не показуватимуться як на тематичних сторінках цього сайту, так і в результатах пошуку на ньому. Якщо ви забороните покази у певній зовнішній мережі, то оголошення кампанії не показуватимуться на всіх майданчиках цієї зовнішньої мережі. При цьому, наприклад, якщо сайт із забороненої зовнішньої мережі входить до РМЯ або іншої зовнішньої мережі і ви не встановили для нього окрему заборону, покази на ньому продовжаться.

Подивитися, на яких майданчиках відбувалися покази, можна у Майстрі звітів. У зрізі Зовнішні мережі з'явиться назва мережі, у якій було показано оголошення. Якщо показ відбувся не у зовнішній мережі, то буде зазначено Яндекс і РМЯ.

Увага! 

Вимкнення показів може призвести до втрати додаткової аудиторії, яку ви могли б залучити і зробити своїми клієнтами.

Оцініть статтю
Дякуємо за ваш відгук!