Директ
Довідка
Зворотний зв'язок

Заборона показу оголошень за IP-адресою

Для обмеження показу оголошень певним користувачам у Директі є можливість заборони показу оголошень за IP-адресою користувача.

На сторінці параметрів кампанії в розширених налаштуваннях ви можете внести до 25 IP-адрес у список заборонених для показу рекламних оголошень. У цьому випадку користувачі із зазначених IP-адрес не побачать оголошення з цієї рекламної кампанії.

Кожен комп'ютер, який має доступ в інтернет, обов'язково має IP-адресу, що складається з чотирьох чисел від 0 до 255, розділених крапками (наприклад, 123.34.0.1 або 200.190.34.120), при цьому:

  • у разі модемного з'єднання з провайдером IP-адреса видається динамічно та може змінитися під час наступного підключення користувача до інтернету;

  • компанії та провайдери часто організовують доступ в інтернет через проксі-сервер і тоді всі комп'ютери, що виходять в інтернет через проксі-сервер, мають одну й ту ж IP-адресу.

В обох випадках за однією й тією ж IP-адресою може перебувати велика кількість не пов'язаних між собою користувачів. Тому вимикати такі типи IP-адрес не рекомендовано, оскільки це може призвести до зниження кількості потенційних клієнтів.

Для визначення IP-адрес ваших відвідувачів потрібно використовувати аналіз логів сервера, на якому розміщено ваш сайт. Для цього є спеціальні програми, про які можна дізнатися у свого провайдера. Щоб відстежувати відвідувачів вашого сайту з оголошень Яндекс.Директа, рекомендуємо додати до посилання кожного оголошення додатковий параметр виду "?from=direct", наприклад: www.сайт.ua/сторінка.html?from=direct. Таким чином можна відрізнити відвідувачів, що прийшли за рекламним оголошенням від тих, які прийшли з результатів пошуку Яндекса.

IP-адреси з приватних підмереж (наприклад, 10.x.x.x, 192.168.x.x та інші) можна внести у список заборонених, оскільки вони призначені для внутрішніх мереж (інтранету) компаній і в інтернеті не використовуються.

Покази та кліки з IP-адрес підмереж Яндекса ніколи не враховуються в статистиці рекламних кампаній і гроші за кліки з таких адрес не списуються.

Усі конкуруючі оголошення можна побачити, клікнувши на посилання з ключової фрази на сторінці призначення ставок в інтерфейсі Яндекс.Директа.

Оцініть статтю
Дякуємо за ваш відгук!