Директ
Довідка
Зворотний зв'язок

Налаштування в мережах

Під мережами маються на увазі майданчики Рекламної мережі Яндекса або зовнішніх мереж, оголошення на яких показуються відповідно до їх змісту або з урахуванням інтересів користувача.

Для ефективного розміщення в мережах краще створити окрему рекламну кампанію. Цей нескладний прийом допоможе гнучкіше керувати рекламним бюджетом і помітно збільшити віддачу від реклами в мережах.

Якщо в налаштуваннях стратегії ви вибрали покази на всіх майданчиках або тільки в мережах, то в параметрах рекламної кампанії вам буде доступна опція Налаштування в мережах. Важливо, що оптимальні налаштування тут виставлено за замовчуванням, але за потреби їх можна змінити.

Наприклад:

  • Визначити рівень витрат

    Рівень витрат зазначається у відсотках від загальних витрат кампанії. 100 % означає, що на покази в мережах можна витратити весь бюджет кампанії.

    Ви задаєте не точний рівень витрат, а значення, до якого буде прагнути система. Наприклад, фактичні витрати можуть бути більшими, якщо за невеликого рекламного бюджету ви використовуєте занадто загальні ключові фрази: ваш бюджет може закінчитися раніше, ніж буде отримано достатню кількість переходів із результатів пошуку. Як правило, протягом 7 днів фактичні витрати не перевищують заданий рівень витрат більше ніж на 10 %. Тобто, якщо тижневий бюджет кампанії 100 000 грн, для оплати переходів із тематичних майданчиків відведено 70 % усіх витрат, то в більшості випадків фактичні витрати не перевищать 77 000 грн на тиждень.

  • Задати максимальну ціну кліка

    Максимальна ціна переходу з мереж задається у відсотках від максимальної ціни кліка на пошуку. Зверніть увагу, що максимальну ціну на пошуку буде обмежено, лише якщо ви вибрали ручну стратегію або обмежили максимальну ціну кліка в рамках автоматичної стратегії («Тижневий бюджет: Максимальна конверсія», «Середня ціна конверсії», «Середня рентабельність інвестицій», «Тижневий пакет кліків»).

  • Утримувати ціну кліка нижче середньої ціни кліка на пошуку

    Обмеження ціни можливе, лише якщо ви вибрали стратегію з ручним керуванням ставками.

    Ціна кліка утримується для кожної групи оголошень вашої кампанії окремо. Обмежується не ціна одного кліка, а середня ціна кліків за тиждень. Якщо для групи оголошень не відома ціна на пошуку (покази на пошуку вимкнено або ще не було кліків), то для обмеження ціни кліка в мережах використовується значення, що задовольняє інші налаштування показів на цих майданчиках.

  • Відмовитися від урахування уподобань користувачів

    Враховуйте, що поведінковий таргетинг — один з основних принципів показу оголошень у мережах, і відмова від нього може негативно вплинути на широту охоплення аудиторії.

При показах у мережах ціна за клік на оголошення залежить від майданчика, де показано оголошення. Зазначена вами максимальна ціна кліка множиться на коефіцієнт якості майданчика. Коефіцієнт якості розраховується на основі статистичної інформації про поведінку користувачів після переходу з майданчика на сайти рекламодавців. За допомогою Метрики для кожної площадки аналізуються два параметри: глибина перегляду сайтів рекламодавців і конверсія — частка відвідувачів, які досягли заданої рекламодавцем цілі. Початкове значення коефіцієнта для кожного майданчика становить 0,7 (70 % від максимальної ціни). У міру накопичення даних коефіцієнт змінюється у межах від 0,5 до 1,0.

Виставляючи ціну за клік у мережах вручну, враховуйте, що ймовірність показу на майданчику залежить від її величини — чим вища ціна, тим більша ймовірність. А від частки бюджету, що відводиться для показів у мережах, залежить повнота охоплення цільової аудиторії. Тобто, обмежуючи покази в мережах, ви втрачаєте частину цільових відвідувачів.

Для оцінки ефективності рекламної кампанії, вартості цільового відвідувача й аналізу якості відвідувачів при рекламі в мережах користуйтеся Яндекс.Метрикою.

Оцініть статтю
Дякуємо за ваш відгук!