Директ
Довідка

Як підібрати ключові фрази

Ключові фрази мають бути тісно пов'язані з вашими товарами і послугами. Уявіть собі, що можуть шукати ті люди, які хочуть знайти ваш товар або пропоновану послугу. Наприклад, якщо ви займаєтеся ремонтом автомобілів, то ваші клієнти — люди, у яких зламався автомобіль. Вони можуть шукати пофарбувати бампер або у карбюраторі конденсат фольцваген. Ці фрази можна використати як ключові, якщо ви готові надати цю послугу.

Рекомендації щодо підбирання

Щоб ключові фрази працювали, ознайомтеся з нашими рекомендаціями щодо підбирання:

Уточніть ключову фразу

Коли фраза має занадто загальний зміст, постарайтеся її конкретизувати. Наприклад, за фразою ремонт користувачі можуть шукати ремонт принтерів, ремонт телефонів або ремонт автомобілів. Якщо ви займаєтеся тільки ремонтом автомобілів, виберіть фразу ремонт автомобілів, щоб не показуватися на нерелевантні запити.

Пам'ятайте про описки

Директ враховує популярні помилки і запити, набрані без перемикання розкладки клавіатури. У відповідь на такі запити буде показано оголошення за автоматично виправленими запитами. Однак рідкісні описки і різні варіанти написання слів не буде виправлено автоматично. Якщо ви знаєте такі цільові, але неправильно набрані запити, додайте їх. Наприклад, металочерепиця можна написати з пробілом посередині: метало черепиця.

Пишіть назви іноземних марок латиницею і кирилицею

Це допоможе охопити більше запитів, які використовують ваші потенційні клієнти. Наприклад, купити Toyota і купити Тойоту, мультиварка redmond і мультиварка редмонд.

Використовуйте різні частини мови з одним коренем

Під час показу реклами Директ враховує усі форми слова запиту в рамках однієї частини мови. Виходячи з цього, важливо передбачити всі частини мови, на які ваша реклама повинна бути показана. Наприклад, до фрази магазин меблів додайте меблевий магазин.

Підберіть синоніми, сленг і професійні терміни

Оголошення автоматично показуються на запити, які містять синоніми до вашої ключової фрази. Тому перелічувати усі синоніми необов'язково. Зазначте основні синоніми, щоб за заданими фразами Директ зміг оптимізувати подальший вибір. Не забудьте врахувати професійні терміни і сленг. Наприклад, сувенірна продукція і сувенірка, виділена лінія і виділенка.

Наші інструменти

Підбирання слів

У разі складання списку ключових фраз ми рекомендуємо використовувати сервіс Підбирання слів. Він дозволяє дізнатися, скільки людей за місяць шукають ту або іншу фразу, і подивитися запити-синоніми.

Додаткові фрази

За замовчуванням для всіх рекламних кампаній увімкнено налаштування Авторозширення і Додаткові релевантні фрази. Вони автоматично додають до оголошення статистично ефективні ключові фрази з тієї ж або близьких тематик. Це дозволяє отримати більше показів і збільшити охоплення аудиторії.

Шаблони

За допомогою шаблонів ви можете підставити ключову фразу, за якою було показано оголошення, у заголовок, текст оголошення, посилання на сайт або відображуване посилання.

Статистика

Наскільки добре ключова фраза працює у зв'язці з оголошеннями, які ви для неї склали, допомагає оцінити продуктивність.

У звіті Пошукові запити зібрано запити на пошуку Яндекса (без урахування пошукових партнерів), за якими було показано ваші оголошення. Наприклад, запити, які містять синоніми до вашої ключової фрази. На основі цих даних ви можете оптимізувати список ключових фраз, наприклад, визначити нерелевантні запити, на які показуються ваші оголошення, і додати їх у мінус-фрази для кампанії або групи оголошень.

Оцініть статтю
Дякуємо за ваш відгук!