Директ
Довідка
Зворотний зв'язок

Реклама мобільних програм

Просувайте свої iOS- і Android-програми за допомогою Яндекс.Директа. Створити оголошення дуже просто — зазначте посилання на програму, додайте заголовок і текст. Іконка, ціна, рейтинг і технічні характеристики буде додано автоматично.

Такі оголошення може бути показано лише на сумісних мобільних пристроях (смартфонах і планшетах) у результатах пошуку Яндекса і в мережах (РМЯ і зовнішні мережі).

Як виглядають оголошення

Оголошення результатів пошуку в мережах виглядають по-різному.

Створення оголошення

Створіть кампанію
У випадному меню Створити кампанію виберіть Реклама мобільних програм. Створіть групу оголошень. Зверніть увагу, що у групі оголошень можуть бути оголошення лише для однієї програми.
Зазначте посилання на програму

У полі Посилання на програму в магазині зазначте посилання на програму в магазині програм (AppStore або Google Play), які ви хочете рекламувати. Після збереження оголошення посилання на програму змінити не можна.

Додайте заголовок і текст оголошення

Придумайте відповідний заголовок і текст (ознайомтеся з вимогами модерації).

Зазначте трекінгове посилання
Додатково в оголошення можна додати трекінгове посилання, яке пов'яже кліки на оголошення зі встановленнями програми. Після додавання трекінгового посилання, коли буде накопичено достатньо статистики щодо встановлень, ви зможете налаштувати стратегії «Середня ціна встановлення програми» і «Максимальна кількість встановлень програми».
Перевірте додаткові параметри

Після того як ви зазначите посилання на програму, Директ завантажить з магазину іконку, ціну, рейтинг, кількість оцінок і технічні характеристики. Зніміть відповідні прапорці у блоці Додатково, щоб не показувати ці дані в оголошенні. Виберіть кнопку дії у  випадному списку. За замовчуванням вибрано значення Завантажити.

Докладніше про додаткові параметри.

Завантажте зображення

Ви можете додати до оголошення широкоформатне зображення (із співвідношенням сторін 16:9). Показ зображень за замовчуванням для усіх оголошень Директа в мережах. Ставка за клік на оголошення повинна бути вищою ніж 0,8 грн (значення для інших валют). Ознайомтеся з вимогами модерації до зображень.

Встановіть вікові обмеження

Не забудьте зазначити правильні вікові обмеження.

Примітка. Також створювати і редагувати оголошення можна за допомогою API Яндекс.Директа, Директ Командера, файлів формату XLS/XLSX або CSV.

Додаткові параметри

Іконка

Іконка оголошення повинна відповідати вимогам модерації. Якщо іконка не відповідає вимогам, то оголошення буде показано без іконки. Іконка може бути пропорційно зменшена відповідно до налаштувань рекламного блоку (до 16 пікселів по будь-якій стороні).

Рейтинг

Рейтинг в оголошенні округлюється з точністю до 0.5. Наприклад, якщо рейтинг вашої програми 4.3, то в оголошенні рейтинг буде 4.5, а якщо 4.2 — 4.

Зверніть увагу, що система отримує дані для тієї країни, яку зазначено у параметрах посилання. Якщо в параметрах посилання не зазначено країну, то дані будуть завантажені для країни за замовчуванням  — Росії.

Ціна

Якщо ви додали ціну, то її буде зазначено на кнопці, наприклад: .

Користувачеві буде показано ціну у валюті країни, в якій він перебуває. Якщо під час завантаження даних з магазину програм не вдалося отримати ціну для цієї країни, то кнопку дії буде показано без ціни. Залежно від формату рекламного блоку на тому чи іншому тематичному майданчику кнопку дії може бути показано без ціни.

Автоматичне оновлення додаткових параметрів в оголошенні

Під час оновлення будь-якої інформації про програму в магазині програм оголошення буде оновлено автоматично протягом доби без яких-небудь додаткових дій зі сторони рекламодавця.

  • Якщо програма стала недоступна у магазині програм — покази оголошення будуть призупинені та на пошту рекламодавця буде надіслано сповіщення. Коли програма стане доступною, покази будуть автоматично відновлені.
  • Якщо не вдалося отримати з магазину програм мінімальні вимоги до ОС — оголошення буде показано тільки на пристроях з версією ОС, як у попередній версії оголошення.
  • Якщо мінімальні вимоги до ОС у магазині програм вищі, ніж в оголошенні, оголошення буде показано тільки на пристроях з версією ОС, як у магазині програм або вищою.
  • Якщо не вдалося отримати з магазину програм додаткові дані — в оголошенні будуть показані лише ті дані, які вдалося отримати.
  • Якщо нову іконку було відхилено на модерації — оголошення буде показано з попередньою версією іконки, яка успішно пройшла модерацію.

Налаштування умов показу

Підберіть ключові фрази, щоб допомогти користувачам знайти вашу програму за відповідними пошуковими запитами.

Оголошення показуються лише на сумісних пристроях (смартфонах і планшетах). Ви можете обмежити покази за типом пристрою у блоці Тип пристрою (Планшети/Смартфони).

Під час завантаження великих програм користувачі надають перевагу підключенню через Wi-Fi. Якщо ви рекламуєте таку програму, налаштуйте покази тільки для користувачів, підключених через Wi-Fi, у блоці Тип зв'язку (Мобільний зв'язок та Wi-Fi/Лише Wi-Fi).

Користувачам, для яких не вдалося достовірно визначити тип зв'язку або тип пристрою, оголошення будуть показані у будь-якому разі.

Тип зв'язку і тип пристрою, встановлені для групи оголошень, мають пріоритет над встановленими для кампанії.

Призначення ставок

Використовуйте стратегії показу, щоб керувати рекламним бюджетом відповідно до своїх завдань. Зверніть увагу на стратегії «Середня ціна встановлення програми» і «Максимальна кількість встановлень програми», розроблені спеціально для реклами програм.

Якщо ви вибрали стратегію з ручним керуванням ставками, то ви можете призначити ціну за клік (ставку) на кожну ключову фразу окремо або одразу для всіх ключових фраз на сторінці Призначити ціну за клік.

Ціни позицій та списувані ціни

На сторінці призначення ставок зазначено ціни позицій і відповідні списувані ціни для смартфонів і планшетів, а також покази та кліки, здійснені на сторінках результатів мобільного пошуку Яндекса за останні 28 днів роботи групи оголошень.

Ціни позицій та списувані ціни розраховуються за всіма пошуковими запитами, що включають ключову фразу (без стоп-слів). Наприклад, під час розрахунку цін за фразою гра про слона враховується конкуренція за пошуковими запитами гра про слона, гра про веселого слона, гра про слона для android тощо.

Корегування ставок

Підвищити або знизити ціну кліка під час показу оголошення певній аудиторії можна за допомогою корегувань. Щоб вимкнути покази для певної аудиторії, задайте коефіцієнт ставки «зменшити на 100 %».

Статистика показів

Статистичні звіти для реклами мобільних програм ви можете подивитися у Майстрі звітів. Для цього типу кампаній доступні додаткові зрізи: Тип зв'язку і Тип операційної системи.

Зверніть увагу, дані статистики за зрізом Тип зв'язку накопичуються починаючи з 16 жовтня 2015 року, а за зрізом Тип операційної системи з 15 вересня 2015 року.

як рекламувати мобільну програму
як просувати мобільні програми
як рекламувати мобільні програми
як просувати мобільну програму
просування мобільної програми
Оцініть статтю
Дякуємо за ваш відгук!