Директ
Довідка
Зворотний зв'язок

Покази на мобільних пристроях

Оголошення Директа показуються як на десктопах (настільних комп'ютерах і ноутбуках), планшетах, так і на телефонах (мобільних телефонах і смартфонах). Доповніть свої кампанії мобільними оголошеннями з окремими рекламними текстами і посадковими сторінками.

Якщо в кампанії є і мобільні, і звичайні оголошення, то система надає перевагу мобільним оголошенням під час показу на телефонах, а звичайним під час показу на десктопах і планшетах. Навіть якщо користувач зайшов із телефона на звичайну версію Яндекса, під час показу використовуватимуться мобільні оголошення.

Для реклами на десктопах і планшетах застосовуються єдині параметри і ціни, а для мобільної реклами (на телефонах) ставки можна регулювати окремо.

Як виглядають оголошення

Оголошення показуються у результатах пошуку, але їх кількість у мобільній версії Яндекса менша — два оголошення у спецрозміщенні та одне — у блоці гарантованих показів.

На мобільному пошуку Яндекса оголошення виглядають так:

При показах у мережах (РМЯ і зовнішні мережі) до оголошень може бути додано зображення — залежно від налаштувань майданчика, де показується реклама.

Ефективне мобільне оголошення містить короткий і зрозумілий текст, зручний для читання з екрана телефона. Ви можете додати до чотирьох швидких посилань, що ведуть на сторінки рекламованого сайту. Будьте уважні, на мобільних майданчиках буде показано стільки швидких посилань, скільки вміщується в один рядок.

Якщо ви додасте до своїх оголошень віртуальну візитку, то користувачі зможуть швидко з вами зв'язатися. Щоб зателефонувати, достатньо натиснути на значок слухавки .

Створення оголошень для мобільних пристроїв

Під час створення нового оголошення встановіть прапорець у полі Мобільне оголошення — тоді система віддаватиме йому перевагу при показах на телефонах.

Важливо, щоб у групі оголошень були не лише мобільні, але й «звичайні» оголошення. Тоді система коректно розподілятиме між ними трафік — показуватиме мобільну рекламу на телефонах і звичайну на інших пристроях.

Якщо створити у групі тільки мобільні оголошення, одне з них показуватиметься на десктопі, та ціна позиції формуватиметься з урахуванням переходів з настільних комп'ютерів. Якщо у групі немає жодного спеціального мобільного оголошення, на мобільних пристроях показуватиметься одне із «звичайних» оголошень.

Ви можете експериментувати зі співвідношенням ставок, щоб одержувати потрібну кількість переходів з мобільних телефонів. Повністю вимкнути покази на якомусь типі пристроїв неможливо.

Примітка. 

Зробити мобільними можна лише нові оголошення. Надалі тип оголошення не редагується.

Звіти щодо статистики показів мобільних оголошень доступні на сторінці Мої кампаніїСтатистикаМайстер звітів.

Оцініть статтю
Дякуємо за ваш відгук!