Аналітика реклами мобільних програм із використанням трекінгових систем

Для оцінки ефективності реклами мобільних програм і налаштування стратегій («Середня ціна встановлення програми» і «Максимальна кількість встановлень програми») важливо розуміти, які кліки на оголошення привели до встановлення програми. Магазин програм не передає відомості про нові встановлення у Директ. Отримати ці дані можна за допомогою трекінгових систем.

Трекінгова система генерує трекінгове посилання, яке рекламодавець додає в поле Трекінгове посилання при створенні або редагуванні оголошення. Клікнувши на оголошення, користувач переходить у магазин програм, при цьому перехід за оголошенням реєструється в трекінговій системі.

Після встановлення і першого запуску програми інформація про нові встановлення передається у трекінгову систему. Трекінгова система зіставляє нові встановлення з переходами за оголошенням і передає ці дані в Директ для підрахунку конверсії.

Увага.

Під час підрахунку конверсії враховується факт запуску програми протягом доби після встановлення. Просто встановити програму недостатньо.

Директ підтримує такі трекінгові системи: AppMetrica, MobileAppTracking, AppsFlyer, Adjust, Kochava, Flurry.

Як налаштувати трекінгове посилання

Щоб трекінгове посилання коректно працювало:

  1. Трекінгове посилання має бути створене в одній із підтримуваних Директом систем.

  2. Трекінгове посилання має вести на сторінку програми у магазині програм. Під час створення трекінгового посилання у трекінговій системі має бути використано те ж посилання, що і в полі Посилання на програму в магазині (включаючи параметри посилання із зазначенням країни тощо).

  3. SDК трекінгової системи повинен бути прописаний у коді мобільної програми. SDK — це програмний модуль, який передає дані про встановлення і запуски трекінговій системі.

  4. У трекінговій системі має бути вибрано партнера Яндекс.Директа (Yandex.Direct). У трекінговій системі Adjust партнера вибирати не потрібно.

Як створити трекінгове посилання

На вкладках нижче описано способи створення трекінгових посилань у трекінгових системах, що підтримуються Директом.

Щоб створити трекінгове посилання в AppMetrica:

  1. Перейдіть на вкладку Трекери.

  2. Виберіть програму у випадному списку Програми. SDК вже повинен бути прописаний у коді програми. Докладніше про те, як додати SDK.

  3. Виберіть Yandex.Direct у випадному списку Партнер.

  4. Натисніть .

  5. Вставте отримане трекінгове посилання в оголошення.

Має вийти посилання типу:

https://appmetrica.yandex.com/serve/7438548069196542965/?click_id={LOGID}

Посилання має обов'язково містити параметр click_id={LOGID}.

У посиланні можна передавати різні параметри і мітки, у тому числі UTM-мітки. За їх допомогою можна відстежувати різні статистичні показники, наприклад джерела трафіку:

https://appmetrica.yandex.com/serve/7438548069196542965/?click_id={LOGID}&source={source}

Докладніше про використання параметрів і міток.