Директ
Довідка
Зворотний зв'язок

Аналітика реклами мобільних програм із використанням трекінгових систем

Для оцінки ефективності реклами мобільних програм і налаштування стратегій («Середня ціна встановлення програми» і «Максимальна кількість встановлень програми») важливо розуміти, які кліки на оголошення привели до встановлення програми. Магазин програм не передає відомості про нові встановлення у Директ. Отримати ці дані можна за допомогою трекінгових систем.

Трекінгова система генерує трекінгове посилання, яке рекламодавець додає в поле Трекінгове посилання при створенні або редагуванні оголошення. Клікнувши на оголошення, користувач переходить у магазин програм, при цьому перехід за оголошенням реєструється в трекінговій системі.

Після встановлення і першого запуску програми інформація про нові встановлення передається у трекінгову систему. Трекінгова система зіставляє нові встановлення з переходами за оголошенням і передає ці дані в Директ для підрахунку конверсії
[no-highlight[

Конверсія реклами мобільних програм — це відношення кількості кліків на оголошення, які привели до корисної дії, до загальної кількості кліків на оголошення. Корисною дією в цьому випадку вважається встановлення і запуск програми користувачем.

]no-highlight]
.
Увага! 

Під час підрахунку конверсії враховується факт запуску програми протягом доби після встановлення. Просто встановити програму недостатньо.

Директ підтримує такі трекінгові системи: AppMetrica, MobileAppTracking, AppsFlyer, Adjust, Kochava, Flurry.

Як налаштувати трекінгове посилання

Щоб трекінгове посилання коректно працювало:

  1. Трекінгове посилання має бути створене в одній із підтримуваних Директом систем.

  2. Трекінгове посилання має вести на сторінку програми у магазині програм. Під час створення трекінгового посилання у трекінговій системі має бути використано те ж посилання, що і в полі Посилання на програму в магазині (включаючи параметри посилання із зазначенням країни тощо).

  3. SDК трекінгової системи повинен бути прописаний у коді мобільної програми. SDK — це програмний модуль, який передає дані про встановлення і запуски трекінговій системі.

  4. У трекінговій системі має бути вибрано партнера Яндекс.Директа (Yandex.Direct). У трекінговій системі Adjust партнера вибирати не потрібно.

Як створити трекінгове посилання

На вкладках нижче описано способи створення трекінгових посилань у трекінгових системах, що підтримуються Директом.

Щоб створити трекінгове посилання в AppMetrica:

  1. Перейдіть на вкладку Трекери.

  2. Виберіть програму у випадному списку Програми. SDК вже повинен бути прописаний у коді програми. Докладніше про те, як додати SDK.

  3. Виберіть Yandex.Direct у випадному списку Партнер.

  4. Натисніть .

  5. Вставте отримане трекінгове посилання в оголошення.

Має вийти посилання типу:

https://appmetrica.yandex.com/serve/7438548069196542965/?click_id={LOGID}

Посилання має обов'язково містити параметр click_id={LOGID}.

У посиланні можна передавати різні параметри і мітки, у тому числі UTM-мітки. За їх допомогою можна відстежувати різні статистичні показники, наприклад джерела трафіку:

https://appmetrica.yandex.com/serve/7438548069196542965/?click_id={LOGID}&source={source}

Докладніше про використання параметрів і міток.

Щоб створити трекінгове посилання в MobileAppTracking:

  1. У меню виберіть розділ Integrations.

  2. У полі Search Integrated Partners введіть Yandex.Direct.

  3. Натисніть SetupMeasurement URLsCreate a Measurement URL.

  4. Виберіть програму у випадному списку Mobile App.

  5. Перевірте, що у рядку Partner вибрано Yandex.Direct.

  6. За потреби заповніть інші поля.

  7. У рядку Measurement URLs з'явиться трекінгове посилання. Вставте його в оголошення.

  8. Натисніть на кнопку Save.

Має вийти посилання типу:

https://182275.measurementapi.com/serve?action=click&publisher_id=182275&site_id=68590&publisher_ref_id={LOGID}

У трекінговому посиланні обов'язково повинен бути параметр publisher_ref_id={LOGID} або ref_id={LOGID}.

У посиланні можна передавати різні параметри і мітки, у тому числі UTM-мітки. За їх допомогою можна відстежувати різні статистичні показники, наприклад джерела трафіку:

https://182275.measurementapi.com/serve?action=click&publisher_id=182275&site_id=68590&publisher_ref_id={LOGID}&source={source}

Докладніше про використання параметрів і міток.

Якщо у вас виникли питання щодо роботи трекінгових посилань, зверніться до служби підтримки MobileAppTracking. Докладніше про налаштування трекінгового посилання у Допомозі MobileAppTracking.

Щоб створити трекінгове посилання в AppsFlyer:

  1. Перейдіть у розділ My apps.

  2. Поруч із назвою програми натисніть на кнопку і виберіть Media Source Configuration.

  3. У полі Filter введіть Yandex.Direct.
  4. Вставте отримане трекінгове посилання в оголошення.

Має вийти посилання типу:

https://app.appsflyer.com/id520797969?pid=yandexdirect_int&clickid={LOGID}

У трекінговому посиланні обов'язково повинен бути параметр clickid={LOGID}.

У посиланні можна передавати різні параметри і мітки, у тому числі UTM-мітки. За їх допомогою можна відстежувати різні статистичні показники, наприклад джерела трафіку:

https://app.appsflyer.com/id520797969?pid=yandexdirect_int&clickid={LOGID}&source={source}

Докладніше про використання параметрів і міток.

Якщо у вас виникли питання щодо роботи трекінгових посилань, зверніться до служби підтримки AppsFlyer.

Щоб створити трекінгове посилання в Adjust:

  1. Перейдіть у розділ Apps.

  2. Поруч із назвою програми натисніть на кнопку і виберіть NewTrackerCreate Tracker.

  3. Введіть Yandex.Direct у рядку, що з'явився.

  4. Навпроти Yandex.Direct з'явиться посилання. Вставте його в оголошення.

Має вийти посилання типу:

https://app.adjust.com/z5zypp

У посиланні можна передавати різні параметри і мітки, у тому числі UTM-мітки. За їх допомогою можна відстежувати різні статистичні показники, наприклад джерела трафіку:

https://app.adjust.com/z5zypp?source={source}

Докладніше про використання параметрів і міток.

Якщо у вас виникли питання щодо роботи трекінгових посилань, зверніться до служби підтримки Adjust: support@adjust.com.

Щоб створити трекінгове посилання в Kochava:

  1. Створіть нову кампанію для вашої програми (кнопка Create Campaign).

  2. Натисніть на кнопку New Tier. Виберіть Yandex.Direct у випадному списку Publisher.

  3. У полі Tracking URLs з'явиться трекінгове посилання. Вставте його в оголошення.

  4. Натисніть на кнопку Save & Close.

Має вийти посилання типу:

https://control.kochava.com/v1/cpi/click?campaign_id=koconversionsdemo174ea19bc63928cd28a296822dc1&network_id=1517&android_id={ANDROID_ID_LC_SH1_HEX}&click_id={LOGID}&device_id={GOOGLE_AID_LC_SH1_HEX}

У трекінговому посиланні обов'язково повинен бути параметр clickid={LOGID}.

У посиланні можна передавати різні параметри і мітки, у тому числі UTM-мітки. За їх допомогою можна відстежувати різні статистичні показники, наприклад джерела трафіку:

https://control.kochava.com/v1/cpi/click?campaign_id=koconversionsdemo174ea19bc63928cd28a296822dc1&network_id=1517&android_id={ANDROID_ID_LC_SH1_HEX}&click_id={LOGID}&device_id={GOOGLE_AID_LC_SH1_HEX}&source={source}

Докладніше про використання параметрів і міток.

Якщо у вас виникли питання щодо роботи трекінгових посилань, зверніться до служби підтримки Kochava. Докладніше про налаштування трекінгового посилання у Допомозі Kochava.

Щоб створити трекінгове посилання у Flurry:

  1. Виберіть вашу програму у розділі Applications.

  2. Перейдіть у розділ User Acquisition та створіть нову рекламну кампанію.

  3. Виберіть Yandex.Direct у випадному списку Channel.

  4. У рядку Destination URL натисніть на кнопку . У вікні, що відкрилося, виберіть Support all traffic.

  5. Заповніть інші поля та натисніть на кнопку Save Campaign.

  6. У вікні, що відкрилося, з'явиться трекінгове посилання. Вставте його в оголошення.

Має вийти посилання типу:

https://ad.apps.fm/_TzU9P7R9RNRfvWQRmteZl5KLoEjTszcQMJsV6-2VnHFDLXitVHB6BlL95nuoNYfLrQbf1mjHV6s505QKrXhSVisT8Dz-3sp2OAoPbqbzkIIknwdpd2EQETZvWR8QaOlyeQsZ53csH9TiR8SNvPKWR2Ij1pKaZmeRbcoAXuWrmU?reqid={LOGID}

У трекінговому посиланні обов'язково повинен бути параметр reqid={LOGID}.

У посиланні можна передавати різні параметри і мітки, у тому числі UTM-мітки. За їх допомогою можна відстежувати різні статистичні показники, наприклад джерела трафіку:

https://ad.apps.fm/_TzU9P7R9RNRfvWQRmteZl5KLoEjTszcQMJsV6-2VnHFDLXitVHB6BlL95nuoNYfLrQbf1mjHV6s505QKrXhSVisT8Dz-3sp2OAoPbqbzkIIknwdpd2EQETZvWR8QaOlyeQsZ53csH9TiR8SNvPKWR2Ij1pKaZmeRbcoAXuWrmU?reqid={LOGID}&source={source}

Докладніше про використання параметрів і міток.

Якщо у вас виникли питання щодо роботи трекінгових посилань, зверніться до служби підтримки Flurry: support@flurry.com.

Оцініть статтю
Дякуємо за ваш відгук!