Директ
Довідка

Мережі (РМЯ і зовнішні мережі)

Учасники РМЯ

У Рекламну мережу Яндекса (РМЯ) приймаються тільки відвідувані та якісні сайти. Після заявки на вступ у рекламну мережу кожен сайт проходить процедуру багатоступеневої модерації на предмет відповідності правилам участі у РМЯ.

У Рекламну мережу може вступити сайт з україномовною чи російськомовною аудиторією, розміщений на платному хостингу. Для розміщення рекламних блоків Яндекс.Директа сайт повинен мати аудиторію понад 500 осіб на день упродовж місяця.

Яндекс не приймає у Рекламну мережу сайти з неякісним контентом і сайти, створені спеціально для заробітку на розміщенні реклами.

Усі зауваження та скарги на поведінку сайтів надсилайте через форму зворотного зв'язку. Порушники правил виключаються.

Ціна кліка

На пошукових майданчиках РМЯ працюють ті ж параметри, що і для пошуку Яндекса.

На тематичних майданчиках РМЯ і в зовнішніх мережах вартість кліка залежить від якості аудиторії кожного майданчика, конкурентної ситуації, кількості майданчиків потрібної тематики у мережі на цей момент.

При використанні більшості стратегій Директа рекламодавець може регулювати вартість кліка в налаштуваннях стратегії рекламної кампанії або встановлюючи обмеження у відсотках від максимальної вартості на пошуку.

Для тоншого налаштування ви можете використовувати стратегію з ручним керуванням ставками. Щоб вручну задати вартість кліків у мережах, у налаштуваннях стратегії слід вибрати покази лише у мережах або увімкнути роздільне керування ставками при показах на всіх майданчиках.

Крім того, реальна вартість кліків у мережах часто виявляється значно нижчою, ніж на пошуку Яндекса.

CTR у мережах

Характер комунікації в тематичній рекламі інший, ніж у пошуковій. CTR оголошень у мережах не впливає на вартість кліка на пошуку РМЯ та пошуку Яндекса.

У розрахунку ціни за клік на пошуку враховуються тільки покази та кліки на сторінках результатів основного пошуку Яндекса, таким чином, низький CTR у мережах не буде негативно позначатися на цінах за клік на пошуку.

Заборонені майданчики

Ви можете відмовитися від показу реклами на визначених майданчиках та в зовнішніх мережах. До списку заборонених майданчиків можна додати не більше 1000 місць показу, включаючи сайти, програми та зовнішні мережі. Не можна заборонити покази на пошукових проектах Яндекса і Mail.Ru.

Оголошення з геотаргетингом видно на сайтах іншого регіону

Інтернет — відкрите середовище, і будь-який сайт може мати відвідувачів із будь-якого регіону світу, при цьому вашу рекламу буде показано на сайті лише тим відвідувачам, які перебувають у тому регіоні, на який ви налаштували геотаргетинг.

Не показуються адреса і телефон

Деяким користувачам оголошення в мережах може бути показано без посилання Адреса і телефон. Замість нього буде показано адресу з візитки. Додатково буде зазначено відстань до об'єкта, якщо користувач перебуває менш ніж за два кілометри від зазначеної адреси.

Оцініть статтю
Дякуємо за ваш відгук!