Директ
Довідка
Зворотний зв'язок

Ціна кліка

На пошукових майданчиках РМЯ працюють ті ж параметри, що і для пошуку Яндекса.

На тематичних майданчиках РМЯ і в зовнішніх мережах вартість кліка залежить від якості аудиторії кожного майданчика, конкурентної ситуації, кількості майданчиків потрібної тематики у мережі на цей момент.

При використанні більшості стратегій Директа рекламодавець може регулювати вартість кліка в налаштуваннях стратегії рекламної кампанії або встановлюючи обмеження у відсотках від максимальної вартості на пошуку.

Для тоншого налаштування ви можете використовувати стратегію з ручним керуванням ставками. Щоб вручну задати вартість кліків у мережах, у налаштуваннях стратегії слід вибрати покази лише у мережах або увімкнути роздільне керування ставками при показах на всіх майданчиках.

Крім того, реальна вартість кліків у мережах часто виявляється значно нижчою, ніж на пошуку Яндекса.

Оцініть статтю
Дякуємо за ваш відгук!