Крок 2/3. Виберіть ключові фрази

Оголошення Директа показуються на запити, що повністю містять задані вами ключові фрази. Наприклад, якщо ви поставили для групи оголошень фразу дизайн інтер'єру, то ваші оголошення може бути показано на запити дизайн інтер'єру, дизайн інтер'єру квартири, журнал інтер'єр і дизайн, навчання дизайну інтер'єру тощо, але не буде показано на запити дизайн або інтер'єр.

Увага.
  1. Ключові фрази подаються через кому.

  2. Ключові фрази повинні відповідати темі оголошення.

  3. У ключовій фразі регістр букв і порядок слів не важливі.

  4. Стоп-слова (наприклад, сполучники і прийменники) враховуються лише тоді, коли перед ними стоїть оператор «+» (наприклад, товари +для автомобіля).

  5. У ключових фразах допустимі тільки букви, цифри та знак мінуса (-). Можливе використання додаткових операторів.

  6. Довжина ключової фрази не може перевищувати 4096 символів (включаючи мінус-слова, пропуски й оператори Директа). Кількість фраз на групу — не більше 200. Кількість слів для однієї ключової фрази — не більше 7.

  7. Якщо ключові фрази перетинаються (одна містить іншу), то до них додаються автоматично мінус-слова. У цьому разі фрази перестають конкурувати при виборі оголошення для показу. Автоматично додані мінус-слова можна видалити вручну.
  8. Для зручності керування рекламною кампанією ви можете відразу розбити ключові фрази за тематичними блоками і створити для них окремі групи оголошень.