Директ
Довідка
Зворотний зв'язок

Крок 2/3. Виберіть ключові фрази

Оголошення Директа показуються на запити, що повністю містять задані вами ключові фрази. Наприклад, якщо ви поставили для групи оголошень фразу дизайн інтер'єру, то ваші оголошення може бути показано на запити дизайн інтер'єру, дизайн інтер'єру квартири, журнал інтер'єр і дизайн, навчання дизайну інтер'єру тощо, але не буде показано на запити дизайн або інтер'єр.

Увага! 
  1. Ключові фрази подаються через кому.

  2. Ключові фрази повинні відповідати темі оголошення.

  3. У ключовій фразі регістр букв і порядок слів не важливі.

  4. Стоп-слова (наприклад, сполучники і прийменники) враховуються лише тоді, коли перед ними стоїть оператор «+» (наприклад, товари +для автомобіля).

  5. У ключових фразах допустимі тільки букви, цифри та знак мінуса (-). Можливе використання додаткових операторів Директа.

  6. Довжина ключової фрази не може перевищувати 4096 символів (включаючи мінус-слова, пробіли та оператори Директа). Кількість фраз на групу — не більше 200. Кількість слів для однієї ключової фрази — не більше 7.

  7. Якщо ключові фрази перетинаються (одна містить іншу), то до них додаються автоматично мінус-слова. У цьому разі фрази перестають конкурувати при виборі оголошення для показу. Автоматично додані мінус-слова можна видалити вручну.
  8. Для зручності керування рекламною кампанією ви можете відразу розбити ключові фрази за тематичними блоками і створити для них окремі групи оголошень.

Як підбирати ключові фрази?

Уявіть собі, що можуть шукати ті люди, які хочуть знайти ваш товар або пропоновану послугу. При цьому:

  • пам'ятайте про описки. Директ враховує популярні помилки і запити, набрані без перемикання розкладки клавіатури. У відповідь на такі запити буде показано оголошення за автоматично виправленими запитами. Однак рідкісні описки і різні варіанти написання слів не буде виправлено автоматично. Щоб оголошення показувалося на такі цільові, але неправильно набрані запити, необхідно під час підбирання ключових фраз врахувати і слова з описками;

  • врахуйте складні слова. Наприклад, слово «металочерепиця» можна написати з пробілом посередині: «метало черепиця»;

  • використовуйте різні частини мови з одним коренем. Наприклад, до фрази «магазин меблів» доречно додати «меблевий магазин»;

  • підберіть синоніми. Хоча оголошення в Директі може бути показано на запити, які містять синоніми до вашої ключової фрази, ми рекомендуємо додати основні синоніми самостійно. За заданими фразами Директ оптимізує подальший вибір.

  • не забудьте врахувати професійні терміни (сленг). Наприклад, «зовнішня реклама» і «наружка», «сувенірна продукція» і «сувенірка», «виділена лінія» і «виділенка»;

  • не використовуйте загальні слова, такі як «ремонт», «реклама», «оренда», «доставка» тощо, оскільки це знижує ефективність рекламної кампанії. Замість них варто використовувати словосполучення, наприклад: «ремонт принтерів», «зовнішня реклама», «оренда квартир».

Скористайтеся сервісом підбору слів, щоб отримати широкий список запитів користувачів Яндекса.

Оцініть статтю
Дякуємо за ваш відгук!