Директ
Довідка
Зворотний зв'язок

Крок 2/1. Складіть тексти оголошень

Рекламне оголошення в Директі складається з:

  • заголовка (до 33 символів, включаючи пробіли та розділові знаки);

  • власне тексту (до 75 символів, включаючи пробіли та розділові знаки);

  • посилання на сайт (URL сторінки на вашому сайті, що містить рекламну пропозицію) та/або контактні дані.

До групу оголошень ви можете включити одне оголошення або одразу кілька варіантів оголошення — наприклад, з однаковим текстом, але різними заголовками. Усі оголошення у групі відображатимуться за одними й тими ж ключовими фразами, в одних і тих же регіонах тощо — усі налаштування показу в них спільні.

Навіщо в одній групі кілька оголошень?

Це допоможе автоматично вибрати той варіант оголошення, який виявиться найцікавішим для вашої аудиторії.

Спочатку всі оголошення в розділі показуються у ротації. Щойно за ним накопичиться достатня статистика, система автоматично вибере для кожної ключової фрази найклікабельніше оголошення і почне частіше показувати саме його. Завдяки такому механізму показу зручно проводити експерименти з рекламою.

Дізнайтеся більше про експерименти з оголошеннями...

Поради щодо складання текстів

Щоб оголошення було ефективним, воно повинно якомога точніше відповідати на запити користувачів, на які воно показується, тому:

  • включайте в заголовок ключові фрази, за якими показується ваше оголошення;

  • не пишіть про свою фірму, пишіть про свої послуги;

  • пишіть конкретно про ті товари і послуги, які ви пропонуєте;

  • пам'ятайте, що більшість користувачів не читають далі заголовка — зазначте в ньому головну суть своєї пропозиції. Або зробіть його інтригуючим, щоб він «чіпляв»;

  • стислість — запорука успіху. Чим довший текст, тим менше шансів, що його буде прочитано;

  • акцентуйте суть знаком оклику! Але не зловживайте їх кількістю.

Інші поради щодо підвищення ефективності оголошень....

Увага! 

Прочитайте, будь ласка, вимоги до рекламних матеріалів Яндекс.Директа.

Оцініть статтю
Дякуємо за ваш відгук!