Директ
Довідка
Зворотний зв'язок

Крок 1. Створіть кампанію

Перейдіть за посиланням Розмістити рекламу.

Перед початком роботи зазначте свою країну. Вибір країни визначає можливі способи оплати рекламних кампаній у Директі, валюту платежу та додаткові податкові збори. Для кожної країни вони свої. Надалі усі фінансові операції в акаунті – від оплати рахунку до керування ставками та контролю статистики – ви зможете виконувати у вибраній валюті.

Увага! 

Країну і валюту можна встановити лише один раз. Після збереження першої рекламної кампанії змінити валюту акаунту буде неможливо.

Визначте тип вашої першої рекламної кампанії («Текстово-графічні оголошення», «Реклама мобільних програм» або «Динамічні оголошення»). Від типу кампанії залежить, де показуватимуться оголошення і які налаштування ви зможете задати. Докладніше про типи кампаній.

Після натиснення на кнопку Почати користуватися сервісом ви зможете приступити до створення першої рекламної кампанії.

  • Дайте кампанії зручну для вас назву. Таку, щоб надалі її можна було легко знайти у списку інших кампаній.

  • Зазначте дату початку кампанії.

  • Ви можете змінити адресу електронної пошти, на яку будуть надходити повідомлення про стан вашого замовлення. За замовчуванням підставляється адреса, зазначена вами під час реєстрації на Яндексі. Якщо створюється кілька рекламних кампаній, то для кожної кампанії може бути зазначено свою електронну адресу для сповіщень.

  • Ви можете зазначити номер для SMS-сповіщень на мобільний телефон про залишок коштів та зазначити зручний час для їх надсилання (SMS надсилаються за рахунок Яндекса).

  • Ви можете зазначити часовий інтервал, коли будуть відображатися всі оголошення вашої рекламної кампанії (це називається часовий таргетинг). У процесі роботи кампанії його можна буде змінити.

  • Ви можете зазначити єдиний регіон/регіони показу для всіх оголошень рекламної кампанії. Під час створення нових оголошень він буде підставлятися в оголошення автоматично, а у разі потреби його можна буде змінити.

  • Ви можете показувати оголошення з урахуванням вподобань користувачів. Додавання поведінкового таргетингу до контекстного дає можливість істотно збільшити обсяг цільової аудиторії, а отже і кількість цільових переходів на ваш сайт.

  • Налаштуйте до оголошення швидкі посилання і додайте зображення, щоб збільшити ефективність оголошення.

  • Ви можете вимкнути автофокус, який за замовчуванням увімкнено. Автофокус автоматично уточнює ключові фрази. При цьому в будь-який момент ви можете відредагувати ключові фрази вручну. Тому ми рекомендуємо залишити автофокус увімкненим.

  • Ви можете вибрати стратегію керування ставками. Керувати ставками можна в ручному або автоматичному режимі. Наприклад, стратегія Тижневий бюджет дозволяє у рамках заданого бюджету отримати максимальну кількість кліків або цільових візитів.

Оцініть статтю
Дякуємо за ваш відгук!