Директ
Довідка
Зворотний зв'язок

Крок 5. Заплануйте бюджет рекламної кампанії

Тепер ви можете розрахувати приблизний бюджет для своєї рекламної кампанії.

У цілому витрати на рекламну кампанію залежать від таких факторів:

  • частота запитів за вибраними вами ключовими фразами. Її можна подивитися в лівому стовпці форми підбору слів (посилання «Підібрати слова» на сторінці оголошення);

  • реальний CTR оголошення за вибраними ключовими фразами. Залежить від точності вибраних ключових фраз і підібраного для них тексту. Чим вищий показник CTR у конкретного запиту, тим менше ви платите за клік на цей запит;

  • кількість конкурентів, які активно розміщують рекламу за вашими ключовими фразами.

Для прогнозування витрат ви можете скористатися функцією Прогноз бюджету або зробити замовлення на мінімальну суму (80 грн) і подивитися на результати. Після такого пробного замовлення ви зможете доволі точно прогнозувати свої витрати на тиждень або місяць.

Оцініть статтю
Дякуємо за ваш відгук!